Taters Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skjønner, hvordan kan man begrense den til for eksempel bare selvutløseren? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Selvutløseren blir aktivisert ved at du trykker en gang på utløserknappen,det forutsetter at du har satt kamera til selvutløser/timer. Vil du i tillegg bruke speillås,må den funksjonen også aktiviseres i menyene. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg tror ikke det er mulig å begrense speillås til å kun tre i kraft ved selvutløser på min 400D i hvertfall (har ikke kamera her, så får ikke testet). Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skal ikke by på problemer,du er jo nødt til og trykke på utløserknappen for å aktivisere selvutløseren og når du aktiviserer selvutløseren med utløserknappen så vippes speilet opp hvis du har vært inne i menyene og satt customfunction 7 til "mirror lock up" før du prøver og trykke på utløseren. Hvis du ikke har manualen kan du laste den ned her,se på side 105 så finner du fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja jeg skjønner hvordan den fungerer. Men jeg lurte bare på om det var mulig å la den stå på hele tiden, og at det bare var selvutløseren som tok den ibruk. Er ingen krise det her altså, jeg klarer nok å bytte frem og tilbake for de få gangene jeg skal bruke det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå