traxt0r Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Lurer bare på hva forskjellen er på sony bravia kdl-40w5500 og 40w5500K er det det at man tegner riks-tv abo på K versjon? Står ingen beskrivelse hos amentio og da kan det vel ikke være det? Endret 22. mars 2009 av traxt0r Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Uten å ha sjekket det så er jeg nesten 100% sikker på at forskjellen er at den ene er forberedt for RiksTv og den andre ikke. Så hvis du vet at du kommer til å bruke satelitt eller kabeltv og aldri RiksTv så gå for den billigere varianten Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Sorry for å bumpe en gammel tråd Er i samme båten selv, sitter med KDL40W5500 og vurderer å anskaffe CA-modul for Canal Digital men de har bare godkjent KDL40W5500K for modulene. Men jeg får listet opp alle kanalene de sender digitalt her, de fleste nettbutikkene sier i beskrivelsen at KDL40W5500 er Riks-TV godkjent, den støtter standardene som brukes for digital-tv både på bakkenettet og kabel i Norge, og jeg har nordiske menyer og bruksanvisninger. Så ser ikke helt hva som gjør KDL40W5500 til en mindre nordisk versjon enn K-modellen... // Endret 28. januar 2010 av Demiurge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå