Kaare_Jay Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var hos fastlegen på torsdagen og fikk en henvisning til hudlege for å fjerne en føflekk. Så er det lang ventetid på å få time hos hudlege i stor-oslo, og kan jeg velge hvilken hudlege jeg vil siden jeg har fått henvisning fra fastlege? Eller er det bare visse leger jeg kan velge? Takker for alle svar. Kaare_Jay Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var hos fastlegen på torsdagen og fikk en henvisning til hudlege for å fjerne en føflekk. Så er det lang ventetid på å få time hos hudlege i stor-oslo, og kan jeg velge hvilken hudlege jeg vil siden jeg har fått henvisning fra fastlege? Eller er det bare visse leger jeg kan velge? Takker for alle svar. Kaare_Jay Godt spørsmål. Er du henvist til et hospital eller til en privat praktiserende? Ring til legekontoret og spør. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var selv hos legen min og ble hnvist til hudlege for noen uker siden, ikkje hørt noe mer enda. Men dette er ikkje oslo da. Men virker som det tar sin tid. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg bestilte time til en privat hudlege for et par dager siden og fikk time i midten av april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå