Suppekatten Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvilket skal jeg velge? Jeg er en gutt på 15 år som har rom i toppetasjen. God utsikt, rent og pent er det (men inneholder mye rot, grunnet ikke så stort) Tente om jeg gradvis skulle flytte ned til kjellerstuen heller, ettersom at jeg her får MYE bedre plass, egen utgangsdør, sovesofa (seng om natten, sofa om dagen). Eneste er jo at jeg ikke får noe av det man kan kalle et skikkelig vindu, og standaren er en del lavere. Litt eldre parkett.... kan trenge en liten oppusing her nede. Hvet ikke hva dere syns? En av grunnene jeg ser som er bra her nede i kjelleren, er at jeg kan ha flere på besøk. Er maks 3 personer på det originale rommet mitt, ettersom jeg føler det da blir for trangt. Her kan jeg ha bortimot 6 personer... Er også en liten dør her som går ut til mørkeskjeller, og her tenkte jeg jeg kunne ha et lite "verksted" til casemoddingen og rc hobbyen min. Hva synes dere? Skjønnhet eller ytelse? Legger med bilder av diverse vinkler fra rommene. Skjelleren er større en det som det føles på bildet. (beklager rotet , må flytte bort 90% av alle tinga som er i kjelleren i dag vis jeg skal flytte ned dit) Endret 21. mars 2009 av Heigren Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg hadde lett valgt kjellern, ingen tvil på det. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Nå har jeg forhandlet med foreldra mine, og har fått godkjenning til å bu nede i kjelleren Det fine er også at naborummet holder på å pusses opp (et bad) så da får jeg i prinsippet mitt eget bad/dusj også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå