Gå til innhold

For verdens union! Alle slår seg sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Eg har tenkt litt på at alle land slår seg saman.

 

Eit av grunnane til at vi skal ha berre eit land er ifølge nokon at pengane skal bli fordelt på heile verden ( sosialisme som styreform )

Men har nokon tenkt på at det er nokon plassar dei rike kjem til å bu ( dei vakraste og frodigste plassane ) og dei fattige kjem til å bu på dei verste ( Ørkenen og dei mest sjukdomsinfiserte plassane ).

Det er uansett nokon plassar i verden nokon kjem til å leve verre enn andre, det einaste som kjem til å bli forandra er at vegane, sjukehusa o.s.v. blir fordelt og at rike afrikanarar, asiatar, europearar og amerikanarar kjem til å hope seg saman. Kanskje til og med spleise på finare vegar og bedre sjukehus.

Lenke til kommentar

En verdensunion vil bli preget av interne konflikter og borgerkriger. Det vil, hver eneste dag, springe ut fanatiske grupper med mennesker fra div. områder, kulturer og samfunslag som iherdig vil kjempe sin sak. Det er på dette tidspunket at noen som kler ordet: "Religionist", vil, omtrent, bli reinkarnert forran øynene våre.

 

Verden er på vei oppover. Hvorfor skal vi ty til slike drastiske midler som vi med stor sikkerhet kan sier mer skadelig, en nyttig? Antall væpnete konflikter går nedover. Vi ser at mennesker rundt om kring opplever større friheter nå, enn for 50 år siden, eller 100 år siden. Kvinner får mer makt, homser får mer makt, vanlige mennesker for mer makt. Jeg GLEDER meg til å se verden om 50 år.

Lenke til kommentar
En verdensunion vil bli preget av interne konflikter og borgerkriger. Det vil, hver eneste dag, springe ut fanatiske grupper med mennesker fra div. områder, kulturer og samfunslag som iherdig vil kjempe sin sak. Det er på dette tidspunket at noen som kler ordet: "Religionist", vil, omtrent, bli reinkarnert forran øynene våre.

 

Verden er på vei oppover. Hvorfor skal vi ty til slike drastiske midler som vi med stor sikkerhet kan sier mer skadelig, en nyttig? Antall væpnete konflikter går nedover. Vi ser at mennesker rundt om kring opplever større friheter nå, enn for 50 år siden, eller 100 år siden. Kvinner får mer makt, homser får mer makt, vanlige mennesker for mer makt. Jeg GLEDER meg til å se verden om 50 år.

 

Jeg er sikker på at jeg kan spå fremtiden:

 

 

Pang.

1237639944785.gif

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
En verdensunion vil bli preget av interne konflikter og borgerkriger. Det vil, hver eneste dag, springe ut fanatiske grupper med mennesker fra div. områder, kulturer og samfunslag som iherdig vil kjempe sin sak. Det er på dette tidspunket at noen som kler ordet: "Religionist", vil, omtrent, bli reinkarnert forran øynene våre.

 

Verden er på vei oppover. Hvorfor skal vi ty til slike drastiske midler som vi med stor sikkerhet kan sier mer skadelig, en nyttig? Antall væpnete konflikter går nedover. Vi ser at mennesker rundt om kring opplever større friheter nå, enn for 50 år siden, eller 100 år siden. Kvinner får mer makt, homser får mer makt, vanlige mennesker for mer makt. Jeg GLEDER meg til å se verden om 50 år.

 

Eg gruar meg.

 

Lurar på kor mange moskèar det er i Norge om 50 år :cry:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
La de få bygge sine bygg da vel!

 

Fyll opp Norge med alle folk:D

 

Kvifor?

Det er jo heilt meiningslaust å fylle opp eit land med folk som er heilt forskjellige, både i utsene og meiningar.

Prøvar du å skape ein borgerkrig?

Som vill skje viss ikkje vi bremsar på!

Lenke til kommentar
Andre her som synes en verdens union hadde vert en god ide?

(Helst uten USA da men.)

 

 

 

Alle slår seg sammen!

Alt under ett styresett

 

 

Tenk så mange som vil få det bedre da!

Norge kan dele masse av olje-pengene sine til andre land. Rikdommer blir fordelt. Fattige får det bedre.

 

eeehrm........ Hvorfor får alle det bedre?

 

Våre oljepenger er det som vi har spart på de siste årene, slik at ikke vi får en enorm gjeld den dagen baby boom generasjonen blir pensjonister.

 

Da må jeg spørre deg, Norge har blitt det velfungerende landet vi er, grunnet høye avgifter.

Tror du andre land vil ha høye eller lave skatter? hva skal være felles for landene? lovene, utdanning, ledere, og ikke minst hvor skal du flykte den dagen dette regimet ender opp til å bli styrt av en diktator, som ALLE andre land har blitt i historien på et tidspunkt? Rebel moon base ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...