Gå til innhold

For verdens union! Alle slår seg sammen


Anbefalte innlegg

Jeg takker høyere makter for hver dag buskmannen og disse andre trangsynte kommunistene ikke har noe som helst makt.

 

Kjeft a! Jeg takker vitenskapen den dagen du og disse andre religionistene ikke lenger har noen makt. Det er ikke snakk om kommunisme, men et felles lovverk basert på fornuft. Verdens befolkning bør samtidig reduseres til 2 milliarder.

 

Og én ting til: Kan ikke USA bare gripe inn og fjerne Mugabe, når de var så flinke å befri det irakiske folk?

 

Du er vel klar over at "relgionist" er noe helt annet enn du tror? Du bruker det i helt feil sammenheng, gutt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
hvorfor ikke ha med USA?

 

Fordi dei er sosialistar.

(Treng ikkje å sei meir)

 

 

 

Sosialistisk styre i USA?

Neppe.

 

 

Hadde verden slått seg sammen, så hadde sosialisme vert et veldig bra styresett!

 

Du er nokk gnaske langdt vekke frå det eg snakkar om.

Gjett igjen.

 

Skyax seie: hvorfor ikke ha med USA?

Eg seie: Fordi dei er sosialistar.

(Treng ikkje å sei meir)

 

(Sidan alle veit at USA ikkje er sosialistar, kven kan det være eg snakkar om?)

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Og korleis har du planar om å utrydde alle relgionar?

 

Science.

 

Og kvifor?

 

Fordi det hemmer kritisk tenkning.

 

Ja, du får prøve det :)

Men du klarar det aldri, uansett kor mykkje science vitenskapsmenne gjettar seg fram til.

( Store delar av kva vitenskapsmenn trur er blitt gjetta fram til, prøvd bevist av fakta som kan bevise mange forskjellige teoriar. Det er faktisk fakta, uasnett er vitenskap noko vi kan observere og teste, du kan ikkje bevise noko vi aldri har observert eller testa.

Lenke til kommentar
Jeg takker høyere makter for hver dag buskmannen og disse andre trangsynte kommunistene ikke har noe som helst makt.

 

Kjeft a! Jeg takker vitenskapen den dagen du og disse andre religionistene ikke lenger har noen makt. Det er ikke snakk om kommunisme, men et felles lovverk basert på fornuft. Verdens befolkning bør samtidig reduseres til 2 milliarder.

 

Og én ting til: Kan ikke USA bare gripe inn og fjerne Mugabe, når de var så flinke å befri det irakiske folk?

 

Du er vel klar over at "relgionist" er noe helt annet enn du tror? Du bruker det i helt feil sammenheng, gutt!

 

RelIgionist.

 

Man gjetter seg ikke fram til vitenskap - man observerer og tester. Religion gjetter, og lar være å teste.

Lenke til kommentar

Istedenfor å svare på spørsmålet mitt, unniveker du, og heller kommenterer en skrivefeil. Mangler du argument, kanskje?

 

Så jeg spør igjen: Hvorfor bruker du fortsatt ordet religionist, når veldig mange på diskusjon.no har fortalt deg at du har misforstått ordet totalt?

Lenke til kommentar

En religionist er som det står der, en overdreven tro på sin religion. Som f.eks Islamister som steiner datra si fordi hun ble voldtatt, eller Jehovas Vitner som nekter å motta blodoverføringer, selv om det står på livet. En normal kristen person i Norge, er ikke en religionist .

Lenke til kommentar
Du fornekter altså at gud finnes.

 

Nei. Men jeg tror ikke den finnes.

 

Jeg regner med at du tror på Big Bang teorien ikke sant? Hva tror du utløste Big Bang?

 

Man kan tro W. Nygaard ble forsøkt drept uten å ha en bestemt formening om hvem attentatmannen var.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...