Griffin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hei, Jeg er ute etter en erstatning til programmet Music Manager 2007. Magix Music Manager 2007 er egentlig ett program som jeg liker kjempegodt til det jeg trenger det til. Jeg går inn i mappene som ellers i Windows. Dersom jeg endrer artist-info, sjanger, coverbilde eller whatelse, så kan jeg enkelt med en knapp gjøre det samme med alle andre filene i denne mappa. Dette er akkurat helt perfekt for hvordan jeg ønsker å gjøre det. Derimot så er jeg drit lei av å slette følgende tre mapper fra Music-folderen min: Magix Webradio Magix Podcast Playlist Disse popper opp hver gang jeg åpner programmet og ødelegger en ellers fin struktur jeg har lagt opp selv. Dersom noen vet hvordan disse kan disables så er det ett fullgodt alternativ, men jeg finner ingen options, customize eller preferences i Music Manager 2007. Organiseringen gjør jeg ellers helt selv... så jeg trenger ikke ett program som gjør dette. Ei heller likte jeg Windows Media Player da denne ikke falt i smak på noen punkter. Håper noen har noen gode tips. Edit: Dersom noen har noen kjempebra software-tips som koster penger, så tar jeg imot disse tipsene til vurdering også. Endret 21. mars 2009 av Griffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå