Samcki Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har du sjekket andre leverandører på dsl? NGT og Ventelo er vel de som har størst utbygd nett i Norge utenom Telenor. Lenke til kommentar
flaggis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 VIl Helst ha min 7,5 MB. Til MAX 400 kr... Tele2 leverer inntil 20mbit abn(samme som Telenor sitt turbo abn), til en pris på 395kr/mnd. Lenke til kommentar
brEinar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg bestillte turbo, med bredbåndstelefon som jeg ikke bruker. Koster ingenting i månedspris, men man får med kundeservice siden man er bredbåndstelefoni-kunde. Prisen: 399,- + linjeleie. Kjkt å ringe til telenor og spørre om mulighetene. Lenke til kommentar
Anders328 Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Fant ut at ventelo kunne gi meg 6500/640 til 399,- per måned,mens NGT gir meg 6000/1000 398,- per måned, til prisbegrensingen på 400 da.Og get kan gi meg 7000/1000 for 399,- så get blir nok vinnern. Så var vi over til det å bytte mailadresse, hørte jeg ikke noen si noe om frisurf, tidligere her? Noen som kan forklare det for meg? Endret 31. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du kan bare registrere adressen som frisurfadresse på online.no om jeg ikke husker helt feil. Dropp nå for all del å bytte til mailadresse fra Get, men skaff deg heller gmail eller annen uavhengig adresse. Bruker du gmail så kan du sette den opp til å hente mail fra din gamle konto automatisk. Anbefaler IMAP om du bruker gmail for da får du email straks de er på server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå