CurSe Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 eg har akkurat koblet min plextor 24/10/40 og usb-mus til maskinen min(i dag). Alt virket å fungere fint helt til nå. -PC'en min er helt vanvittig treg under oppstart -Flere programmer [svarer ikke] nå -Den brenner "dårlig" (aner ikke helt hvordan jeg skal forklare dette,men jeg gjør et forsøk: Jeg bruker NERO BURNING v 5.5 og når jeg har funnet ut hva jeg skal brenne så står det en liten "boks" ganske langt nede i det vinduet hvor det står hvor langt du er på vei i brenningen. Den "boksen" viser alt fra 0% til 100%. En kompis av meg bruker også NERO BURNING,men han har en dårligere brenner. Hos han så er den nesten konstant på 100%) -Skjermen blir helt blå(ganske ofte), og det står: trykk ENTER for å gå tilbake til windows, eller trykk ctrl+alt+del Alt fungerte helt fint før jeg koblet til usb-musa og brenneren. Hva er feil? Kan jeg ha koblet feil, men hvis jeg har gjort det å hvorfor fungerer den sånn passe nå da? CD-brenneren min "deler" ikke kabelen med noen andre enheter. Den er på MASTER Harddisken og cd-rommen min deler den andre kabelen(HDD=master cd-rom=slave) Kan noen hjelpe meg med mitt "lille" problem her? Dere kan også maile meg på [email protected] PÅ FORHÅND ****** *TAKK* ****** Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 har lik brenner som deg og nero 5.5. den lille boksen er buffer (hva er en buffer?). du har vel ikke på noen programmer i bakgrunnen? jeg slår alltid av alle programmer og lar maskinen være ifred når den brenner. da virker alt greit. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 ..jeg slår av alle andre prg under brenning, og lar den puttre og gå uten å være borti noen ting! Hvis det skjer håpløst ut, ta en format c: :smile: Legg inn win på nytt, da blir alt bra!!! Gidder aldri å bruke noe mye tid på feilsøking, legger heller inn win på nytt, da vet jeg alt blir 100% Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg bruker brenner som master og DVD'en på slave (de to deler kabel) og så lar jeg HD'en ha sin egen :smile: Easy as pie :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 jaja...jeg får nesten prøve å installere windows på nytt,men den brenner bedre nå.DMA var ikke aktivert(ups),men jeg tror ikke at det forklarer at skjermen blir BLÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå