Super-Nisse Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, jeg lurer på hvordan jeg får denne frisyren... Hva hår produkter skal jeg bruke? Her er et bilde av håre jeg vil ha... (På bilde Ryan Sheckler for de som lurer) Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Kanskje noe Paste av et slag kan fungere? Slik at det ikke blir for stivt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Paste og spray for å holde det på plass tror jeg vil fungere best. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Noe paste eller moose. Håret skal se så naturlig som mulig, derfor er ikke voks, gele, spray tingen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Håret vil se naturlig ut hvis man bruker litt spray på etterpå. Det er fare for at håret "faller sammen" hvis man ikke har noe som holder det på plass etter man har brukt paste. Men dette kommer litt an på hvor tykt håret til Super-Nisse er. Jeg må iallefall bruke det. Endret 21. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Renati hårwox fikser alt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Renati hårwox fikser alt Det gjør det ikke. Forskjellige typer produkter til forskjellige typer hår og frisyrer. Dette burde vel være selvsagt. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har nesten lik hår frisyre, og jeg bruker Renati Fynker fett Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Er forskjellig fra hår til hår selvfølgelig. Jeg kunne nok ikke brukt voks, tror det ville sett fettete ut. Paste+spray eller moose ville funket bedre. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Håret mitt ser sånn ut når jeg føner det etter en dusj, trenger ikke voks engang. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har nesten lik hår frisyre, og jeg bruker Renati Fynker fett Poenget var vel at det ikke hjelper om du har samme hår som trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå