Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hva koster standard lim i butikken , noen som vet ? Lenke til kommentar
Ekuahx Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dette var en meget fin tråd! egynnte med modellbyggesett for ca 7 år siden, men har ikke hatt tid til det de siste 2 år Skal nok begynne igjen når jeg er ferdig i militæret og skal flytte i egen leilighet til høsten! Super tråd som det skal følges med på! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Hva koster standard lim i butikken , noen som vet ? Jeg ga rundt 89kr for en pakke med Revell-lim, pakken/tuben er blå, med en lang ståltupp så det er lett å komme til. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Heisann, Er det nokon som driv med modellskip av tre her? Då snakkar eg om seglskuter. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Heisann, Er det nokon som driv med modellskip av tre her? Då snakkar eg om seglskuter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1207692 Noe sånt du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå