Larsenio Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 ...til sommeren og noen kan få bruke den, stakkars! Er dette bra utført? EXIF: 1/90 sekund f/11 ISO 280 18mm brennvidde Tuklet lett med råfila i Pentax photo laboratory. Fjernet litt støv, (som vanlig, må få fjerna de støvkorna!) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Litt for midtstilt horisont, og kanskje litt sidetung komposisjon. Det sidetunge gir inntrykk av skeiv horisont, selv om dette ikke stemmer. Motivet likte jeg, jeg fikk faktisk lyst til å sett meg der, selv om det ser kaldt ut. Den tekniske utførelsen er bra. De komposisjonsmessige innvendingene mine ville du nok løst med en anelse videre utsnitt. Småplukket til tross, så er det et hederlig bilde. Lenke til kommentar
preje Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Likte dette bildet veldig godt. Her er det bare å sette seg ned og nyte solnedgangen etter en herlig sommerdag Skulle jeg "pirke" litt lurer jeg på om horisonten heller bitte-bitte-litt mot venstre? (mulig jeg sitter skjeivt i sofaen ) Og så tenker jeg at det hadde kanskje gjort seg om benk og horisont ble trukket litt lenger ned i bildet, slik at det ikke oppleves som direkte midt på, men dette er pirk som sagt. Bildet fungerer bra for meg slik det er nå Hvor er det fra forresten? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Takk for deres påpekninger! Jeg skal se om jeg får laget et videre utsnitt også, slik at det muligens kan bli finere på den måten. Preje, det er mellom Bleik og Andenes på Andøya. Endret 23. mars 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Herlig bilde! Liker lyset, og stemninga. Jeg ser ingenting til denne sjeve horisonten det blir snakket om her. Ser for meg dette i stort format, kunne blitt kraftfullt på en vegg dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå