Xillion Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei! Jeg lasta ned Wanted Weapons of Fate i dag, men det viste seg å være 3rd VideoWave på den. Siden jeg ikke har iXtreme 1.5.1, men 1.5 så har jeg hørt noe snakk om at man kan patche spillet slik at man kan spille det på iXtreme 1.5. Jeg har ikke snøring på hva det vil si å patche et spill, heller ikke hvordan det gjøres.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du patcher spillene ved å kjøpe dem. Lenke til kommentar
Xillion Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har godt over 20 Xbox 360 spill til full pris, tenkte at jeg ikke gidder å bruke så ye penger på spill lenger, så slike komentarer er ikke nødvengide Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har godt over 20 Xbox 360 spill til full pris, tenkte at jeg ikke gidder å bruke så ye penger på spill lenger, så slike komentarer er ikke nødvengide En slik kommentar er nok helt på sin plass. Posten din strider med retningslinjene: 8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg