brutal_mann Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå som du har flamebaita tråden til døde brutal kan du vel fortelle oss hvor høy du er. Trodde høyde ikke var viktig jeg Men for de som virelig er opphengt i dette så finnes fasitten i en annen tråd her Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg er ikke spesielt høy jeg heller, ca 172 og jeg har ingen ønske om å bli høyere. Det er riktig at jenter som er høyere enn meg blir mer tiltrekket til høyere menn, men jenter som er lavere enn meg blir mer tiltrekket av gutter på min høyde, fordi det er svært upraktisk å ha en kjæreste på 190 når man selv er 160, og det kan virke litt skremmende. Ergo, det er ikke noe problem hvis du foretrekker jenter som er lavere enn deg du også. Endret 22. mars 2009 av Camlon Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er riktig at jenter som er høyere enn meg blir mer tiltrekket til høyere menn, men jenter som er lavere enn meg blir mer tiltrekket av gutter på min høyde, fordi det er svært upraktisk å ha en kjæreste på 190 når man selv er 160, og det kan virke litt skremmende. Dette er bare tull. Selvsagt vil de generelt tiltrekkes mer mot høyere menn. Evolusjonen har programert dette i genene deres. Høyere menn kan beskytte avkommet deres bedre. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Det er riktig at jenter som er høyere enn meg blir mer tiltrekket til høyere menn, men jenter som er lavere enn meg blir mer tiltrekket av gutter på min høyde, fordi det er svært upraktisk å ha en kjæreste på 190 når man selv er 160, og det kan virke litt skremmende. Dette er bare tull. Selvsagt vil de generelt tiltrekkes mer mot høyere menn. Evolusjonen har programert dette i genene deres. Høyere menn kan beskytte avkommet deres bedre. Nå har jeg ikke sett noe statistikk, så jeg kan ikke kommentere det, men ut ifra egne erfaringer blir en del jenter skremt av gutter som er veldig mye høyere enn dem. Det blir også upraktisk når man skal kysse. Som oftest virker det som om de fleste jentene er litt lavere enn guttene sine, selv om det forekommer at jenta er mye lavere. Som oftest er høydeforskjellen noe lignende dette http://images.hollywoodgrind.com:9000/imag...d-germany-1.jpg Ikke noe lignende dette http://www.johnnyikon.com/data/articles/20.../1230/kylie.jpg Endret 22. mars 2009 av Camlon Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er "upraktisk" det eneste argumentet du har? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Er "upraktisk" det eneste argumentet du har? Og skremmende. Ja, det er vel egentlig det. :!: Endret 22. mars 2009 av Camlon Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Upraktisk kan jeg med på, men skremmende? Virker logisk at man føler seg tryggere hos en høy mann. =D Endret 23. mars 2009 av Skugga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå