Gjest Lav Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, lurer på hva dere jenter syns om lave gutter? Jeg er selv såvidt over 170cm på sokkelesten, og det har medført at jeg ikke tørr å prøve meg. Er det bare meg som synes det er vanskelig å være lav i en høy verden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Høyden din er bare en unnskyldning du finner på for å ikke prøve deg på jenter. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Høyden din er bare en unnskyldning du finner på for å ikke prøve deg på jenter. +1 Høyden har ingenting og si, jeg er bare rett over 170 selv og gjør det superdupert. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 ja, høyden vil bli en utfordring. Det finnes to løsninger. Gå for enda lavere damer. Skaff deg et lass med penger. Penger fungerer _alltid_! Lenke til kommentar
Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg synes høyde har mye å si, men jeg er 178 da.. Tviler på at en gjennomsnittlig lav/høy jente tenker så mye over det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du syns høyde har mye å si fordi du er høy og vil dermed lete etter menn som er høyere enn deg og er dermed mye mer bevisst på det enn vanlige folk. Men altså ja høyde kan ofte noe man ser etter, enkelte liker veldig godt lave jenter og ser etter det men i summa sumarum så har det ingenting med hvor flink du er til å få deg en dame. Lenke til kommentar
Loffer Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har aldri tenkt på det, jeg holder på med en jente som er ganske høy, men så er jeg også veldig høy, så høy at jeg og faktisk er høyere enn henne. Hun sier hun liker høye gutter, dunno hva som hadde skjedd hvis jeg var lavere da. [sARCASM]MEN SÅ ER JEG JO GANSKE KJEKK, SÅ DET HADDE SIKKERT IKKE VÆRT NOE PROBLEM, HEHE[/sARCASM] Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvis man ser voksen ut for alderen vil det nok kanskje ikke være noe problem å være lav, men for en 20 åring som meg, som enda ikke har fått så mye skjeggvekst og i tillegg ser ganske ung ut er det litt mer vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Den kule lave fyren Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 FEIL. Jeg er 25 nå og er faktisk 169 og har dame som er høyere enn meg og har hatt gjennom tidene flere damer som har vært høyere enn meg(de fleste når jeg tenker jeg om). Så hvis det er ett problem så er det problem fordi du gjør det til ett problem. Jobb heller med selvtilliten, det er der problemet ligger. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tenk hvordan virkelig kortvokste personer har det, man skal ikke lenger enn <147cm før man kan omtales som dverg! JEg er så vidt under gjennomsnittet, 177, og merker at jeg ikke er spesielt mye høyere enn den gjennomsnittlige jenta. Tror ikke det har mye å si egentlig. Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dude... get of your "but"! Har så lyst til å få kjæreste ...men jeg er for stygg ...men jeg er for høy ...men jeg er for feit ...men jeg er for lav ...men jeg har for mange kviser ...men jeg er fattig Tiltrekning er en følelse du gir en jente. Jenter søker følelsene de tror en høy, mørk, veltrent mann kan gi henne. Altså det jenter sier de vil ha betyr ikke at det er det de vil ha. Preferansene en jente setter er overbevisninger om hva hun tror utløser følelsen tiltrekning. Dette kan være påvirkning fra media, foreldre, venner eller tidligere forhold. Det jeg sier er at alle har en "but". Get off it. Du har ingen verdens ting å bekymre deg for! Du er AWESOME! Du har forresten flere ting som er positive ved å være lav. Begynn med styrketrening og du vil øke som et helvete! Her snakker vi bodybuilder kropp på 2 måneder. Ikke nok med det så er mange av de mest sexy kvinnene lave (Adree Desanti, Jessica Alba, Scarlett Johansson). For å drepe din "but" slenger jeg inn et par bilder av Sean Stephenson som er både lav og krøpling, men alikevel dater hete chicks 1 2 3 Så min gode venn, å være lav er en gave! Smør på med litt awesomeness og du er good to go Bonus: 20 gode grunner til å være lav! 1. En to-seter er stor nok å ligge på 2. Ingen bukse er for kort! 3. Du trenger aldri å bøye deg for noen!! 4. Du ser aldri ned på noen 5. Du får utrolig god spenst (ettersom du må hoppe opp for å nå ting hele tida) 6. Du sparer solkrem 7 En dobbelseng virker som et himmelrike 8. Du vinner alltid i gjemsel 9. Du har aldri kuler i panna etter å ha gått på dørkarmen 10. Folk deler gjerne seng, baksete osv med deg fordi du tar så liten plass 11. Du slipper at folk ser opp i nesebora dine!! 12. Vil du være høyere en dag, tar du på plåtåsko!! (Hva slags mulighet har høye folk hvis de vil være lave en dag???) 13. Du har ALLTID god plass til beina når du sitter på tog, fly, kino osv. 14. Du kan faktisk svinge på beina når du sitter på en vanlig stol.. 15. Er du litt for full, kan enhver hive deg på skuldra og få deg hjem 16. Mens en lang person tar 130 skritt tar du 280! Konklusjon: Du er alltid bedre trent!!! 17.Alt som er smått blir assosiert med fine ting. (Uskyldig, søt osv.) En fin fasade å leve bak. 18. Du trenger ikke bøye deg så langt når du skal plukke blomster. 19. Du skaller aldri i taket når du kjører på en humpete vei. 20. Du har ikke så stor fall høyde. Derfor gjør det ikke såå vondt å falle på rumpa:P Mot de la Vie Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg er akkurat like høy som deg og har vært akkurat der du er nå. Men det er ikke et større problem enn det man gjør det til. Man prøver selvfølgelig ikke på jenta som er to meter høy men ellers er det ikke et problem. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Høyden er ikke noe stress. Jeg er 175, og har aldri hatt noe problemer. Min høyeste kjæreste var godt over 180. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har fått det for meg at de lave gutta er de søte jentene klenger på jeg men Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har fått det for meg at de lave gutta er de søte jentene klenger på jeg men Da er da sannsyneligvis ingen direkte sammenheng mellom høyde og klening. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 mange fine trøstende ord oppi her, men ta dere ut i virkeligheten. Hvor mange par ser du der han er lavere enn henne? Se spesielt etter par med barn. Er mer sjeldent enn pandaer i Australia. Du kan være heldig å få ei som er høyere enn deg for en stund, men når det blir snakk om å etablere familie så er det bare til å glemme det. Er du på jakt etter et varig forhold er det ren idioti å legge seg etter jenter som er høyere enn seg selv. Bruk heller tiden på lave jenter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_pimp_* Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Siden du er så lav kan du aldri få deg noe. Maks grensen for hva en jente vil ha er 171, så du er nok fucked. Ingen andre har sex hvis de er under 171. Eneste sjangs du har er å flytte til Japan. Også vil jeg foreslå at du får deg større problem. Høyden din er faktisk ikke ett jævla problem. Og hvis du er over 171 er det ingen sak å få seg noe for da er du høy nok så da trenger du bare å stille deg opp og alle de deilige damene kommer løpende..! Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 mange fine trøstende ord oppi her, men ta dere ut i virkeligheten. Hvor mange par ser du der han er lavere enn henne? Se spesielt etter par med barn. Er mer sjeldent enn pandaer i Australia. Du kan være heldig å få ei som er høyere enn deg for en stund, men når det blir snakk om å etablere familie så er det bare til å glemme det. Er du på jakt etter et varig forhold er det ren idioti å legge seg etter jenter som er høyere enn seg selv. Bruk heller tiden på lave jenter. brutal_mann, jeg både elsker og hater deg For den vanlige mannen i gata vil høyde (eller whatever annet) bli et problem bare på grunn av ham selv fordi det holder ham tilbake, men det er nok uansett ikke drømmekvinnen om hun dumper ham pga. høyde. Kan du forklare meg hvorfor Sean Stephenson fikser jenter brutal_mann? Snitthøyde på kvinner: 167.2 cm (Kilde) Dette betyr at litt over 50 % av norges befolkning består av kvinner som er lavere enn ham. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg skjønner ikke hva du klager over, jeg er ca 163-164. Snart er jeg atten år og, jeg vet at jeg med mye flaks kan bli 170 cm (litt treig i puberteten)... men ender nok på høyde med Messi (166). Uansett, hvis jeg ikke hadde akseptert høyden min - hvem hadde da akseptert meg? For at andre skal like deg, må du like deg selv. Sånn er det i de fleste tilfeller... Jeg hater å si det, men brutal_mann har et godt poeng denne gangen. Hvis du vil ha noe ekte, så kan det lønne seg å gå etter en som er lavere... hvis du er den typen som hele tiden må bli akseptert av andre. Tanten og onkelen min har vært gift i 20 år, og han er 20cm lavere enn henne. Personlig foretrekker jeg lavere jenter, selv om det genetisk sett ikke er det beste for de framtidige barna mine... ------------------------ Er det ekte kjærlighet er det få ting som kan stoppe det, og tro meg... jeg kan nesten motsi alt brutal mann vil si om penger og kjærlighet, nød og kjærlighet osv. Fordi jeg har sett det hos foreldrene mine, de holder fremdeles sammen etter en krig der pappa mistet en arm og et bein. Etter at de tapte alt de hadde opparbeidet i flerfoldige år, og ekstrem fattigdom over en lengre periode. Og faren min er en idealist, som skal gjøre alt her i livet på en bestemt måte. Det er noe av det mest irriterende man kan møte på... Så tro meg, det finnes noe der ute som strekker seg lenger enn alt vi kjenner til Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=541896 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå