Merko Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heisann. Jeg har en 2ghz E4400 som jeg gjerne vil bytte ut. Jeg sikkler etter Q9550 Quaden, men usikker på om mitt Hovedkort støtter det. Min nåværende CPU er 65nm tec. mens Quaden er 45nm. Vil mitt HK da støtte Quaden? Kompatible prosessorer Pentium 4, Pentium 4 Extreme Edition, Pentium Extreme Edition, Pentium D, Core 2 Duo, Core 2 Extreme, Core 2 Quad, Celeron 400 sequence 64-bit prosessorkompatibilitet Ja Prosessorsokkel LGA775 Socket Multi-Core-støtte Dual-Core / Quad-core Link til hovedkort Vet hovedkortet tar litt på årene og kanskje ikke helt "up to date", men vil gjerne beholde det om det er mulig en stund til. Takker for svar! - Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det vil nok gå greit viss du oppdaterer Bios til versjon F7 eller F8a CPU support list Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Ah ok Tusen takk Skal se om jeg får oppdatert BIOSen. Er det slik at jeg må laste ned noe så brenne ut på CD? Må vel kanskje oppdaterte før jeg setter i den nye CPUen? Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Last ned Bios Her. Hvordan legge inn Bios Her. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Huff, føler meg lat nå hehe. Tusentakk for linkene! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har du peiling på hvor jeg finner 64bit versjon? Prøvd både F7 og F8a, HAr 64bit. Finner ingen steder :[ Kjørte på med F7 og installerte via BIOSen, så får jeg se lenge den er stabil på det. Edit #2: får blåskjerm når jeg starter spill, så må nok få tak i 64bit BIOS på en eller annen måte PM eller post her om du har en løsning til mitt HK Endret 27. mars 2009 av Merkoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå