Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Porta ftp gjennom ruteren

Anbefalte innlegg

Kort:

Ruteren støtter IP-forwarding (SUA) og det står to maskiner med ftp-server på innsida. Kan betgge to nåast frå utsida?

Litt lenger:

Det står ein ruter som mottar ein offisiell IP (altså på WAN-sida) frå ISP og deler ut ikkje-rutbare IPar (f.eks. 192.168.*.*) på LAN-sida med ein innebygd DHCP-server. Vidare står det to datamaskiner på LAN-sida som skal nåast frå Internett.

Server1 står som default og ting fungerer godt!

Ruteren får telnet-sesjonar tilbake til seg, så den kan fjernstyrast frå Internett.

Server2 har traffikk på port 1412 porta direkte til seg, så DC funker uten bruk av passiv modus.

Men så skal det settast opp ein ftp-server på Server2 så den kan nåast frå Internett. Dette får eg altså ikkje til. Det står allereie ein ftp-server på Server1 (port 21) og eg har prøvd å setta opp ftp-serveren på Server2 ved å porta traffikk på port 22 direkte til denne...

Her er Ruteren

Port #        IP  Address

------      ---------------

1.Default      192.168.1.11

2. 23          192.168.1.1

3. 1412        192.168.1.33

4. 22          192.168.1.33

5. 0           0.0.0.0

6. 0           0.0.0.0

7. 0           0.0.0.0

Vidare har eg prøvd å setta ftp-serveren med port 22 i passiv modus men nei...

Er det nokon som kan ftp godt nok der ute, til at dei kan sei ka portar eg evt. kan peika mot server2 for å få dette til? Eller er det umogeleg å ha to heilt ulike ftp-servere på same IP?

Ære til den/dei som har info om dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil annbefale å bruke et portnummer over 1024 til den andre ftp serveren ettersom de under 1024 er reserverte porter.. Det blir nemlig krasj hvis 2 programmer lytter på samme port på samme pc.

Det å ha 2 ftp servere på samme ip er ingen problemer.. Det som identifiserer en applikasjon unikt er kombinasjonen ip/port.

Men det er litt pussig at det ikke fungerer.. Port 22 er reservert av ssh, så hvis det på noen måte er oppe å kjører på maskina di så vil du få problemer.. Hvis ikke er det noe annet muffens.

Ptomania

Lenke til kommentar

:roll:

nope.. det går ik.. Enten er d Server2 som har noko feil, eller så er det på IP-forwardinga noko går gale..

Det er blitt eksperimentert litt med passiv-mode, men nei :(

Kan d henda at den første regelen (Default) ikkje må stå der? (då må eg jo styra alle andre ting (som RDP) manuellt. Kan nokon peika meg i retning av gode svar?

Lenke til kommentar

Det stod noko her:

If the firewall is blocking incoming connections to ports between 1024 and 65535 not all is lost yet. You may be able to open up the firewall to pass a limited range of ports to be used for passive mode data transfers. The Advanced tab in the Server Settings is used to accomplish this.

Så eg satte av av port 1025-1029 under PASV port range, og porta desse til 192.168.1.33 på ruteren. Vips! No funke d!!

Weeeeeee....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...