All You Can Rape Buffet Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Norge har en crap versjon av battery uten godsakene. Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Norge har en crap versjon av battery uten godsakene. jepp, men red bull er best uansett Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg er så oppgitt over denne koffein-restriksjonen i norge... HVORFOR må de ha en LOV om at 150mg/l er maks? Kunne de ikke heller eventuelt laget aldersrestriksjon på energidrikker med mer? Jeg har funnet min egen fine og billige måte å takle dette problemet på da. Jeg kjøper Fres fra Tech Nutrition, så kan jeg bestemme selv hvor sterkt jeg vil ha det. Ca 80mg koffein i en tabelett til 3-3,50kr. Det er lovlig siden anbefalt blandingsforhold er en tabelett pr 500ml, men smaksmessig synes jeg det passer fint med 2-3 i 500ml, og for et kick går det også fint med 4 Tips: Ta det veldig med ro med disse dersom de blir brukt som blandevann, det funker fett, men det er alt for lett å ta av om man ikke er vant til koffein + alkohol. Endret 14. april 2009 av GullLars Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Denne tråden er vell på en måte løst når red bull faktisk kommer til norge Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 hadde likevel vært kjekt med et konkret svar, da jeg også fant det veldig rart. Trodde selv at det var pga av stoffet Taurin at red bull var ulovlig... Det med koffein i battery kan jeg ta en titt på neste gang jeg stikker til sverige. Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Vill tro at det var koffeinen sin feil, siden grensa var på 150 mg/l, mens den nå er økt. Taurinen hadde sikkert ikke like mye å si Da at norge har en annen battery enn utlandet, men mindre koffein. Egentlig ikke så nøye for meg lenger, Red bull er aller best, og Burn er bedre enn Battery uansett Edit: Skrviefiel Endret 2. mai 2009 av skytern Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Red Bull er lovlig i Norge nå uansett, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå