vikingnord Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har følgende problem med min passat TDI stasjonsvogn 99 mod. Begynte for noen uker siden at alarmen plutslig begynte å ule og disellokket gikk ikke å åpne automatisk. Dette kom og gikk en periode. Så begynte alle dørene bortsett fra sjåførdøra og kutte ut sentrallåsen. Nå er det ingenting som virker utenom bagasjen. Denne kan jeg låse opp og igjern med nøkkelkontrollen. Elektriske speil, varme i speil, sentrallås, elektriske vinduer er nå deffekte. Det første jeg tenkte var fuktighet fordi jeg har brukt stoffmatte i vinter med mye snø inn i bilen. Problemet har kommet og blitt bedre etter lengre turer. Jeg har kjørt kupevarmer direkte under matta på styremodul hver dag over en uke. Nå har jeg tatt ut hele styreboksen og tenker jeg har den inne til i morgen. Har sprayet pluggene som går inn i denne boksen med elektrorens. Det er ingen tegn til fuktighet,skader eller irring på hovedkort, ledninger eller kontakter/plugger. har også sjekket - til karrosseri. På møller sa det at det garantert var irring på plussen inn til boksen. Kan det være noen av reelene som har kutta og at jeg må kjøpe ny styring, hvor mye koster denne? Har sjekket litt på hoggersider på nettet uten hell. Er vel litt mye å håpe på at den virker i morgen etter en natt inne. Noen som har noen flere tips til ting jeg kan sjekke. Begynner å bli litt lei nå.... Lenke til kommentar
a_s1444 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er den den på venstre, eller høyre side foran du har tatt ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå