kjakan_mm Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 heihei, noen her som har erfarling med eizo F764?, den har Hitachi billedrør. og jeg lurte på om eieren er fornøgd? og hva får den fra en scala fra 1-10? er det behagelig bilde? Takk Lenke til kommentar
KristianS Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 heihei, noen her som har erfarling med eizo F764?, den har Hitachi billedrør. og jeg lurte på om eieren er fornøgd? og hva får den fra en scala fra 1-10? er det behagelig bilde? Takk Sitter og glaner inn i en slik heile arbeidsdagen.... Greit bilde, men er kansje blitt litt lite lyssterk. Kjører 1280x1024 oppløsning. Noko meir blir smått. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 heihei, noen her som har erfarling med eizo F764?, den har Hitachi billedrør. og jeg lurte på om eieren er fornøgd? og hva får den fra en scala fra 1-10? er det behagelig bilde? Takk Sitter og glaner inn i en slik heile arbeidsdagen.... Greit bilde, men er kansje blitt litt lite lyssterk. Kjører 1280x1024 oppløsning. Noko meir blir smått. for deg eller skjermen? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hmm jeg går og lurer på akkurat samme skjermen. Slenger på et tillegsspørsmål; Hvordan er den til spill? (Nå forventer jeg ikke at du som sitter og glaner i den på kontoret skal ha testa den i spill, men noen andre har sikkert noen innspill å komme med.) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Hmm jeg går og lurer på akkurat samme skjermen. Slenger på et tillegsspørsmål; Hvordan er den til spill? (Nå forventer jeg ikke at du som sitter og glaner i den på kontoret skal ha testa den i spill, men noen andre har sikkert noen innspill å komme med.) jeg har allerede holdt den av hos jmdata, så hvis du vil ha den må du forte deg (tror det er 1 igjen eller no) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg henta fram målebåndet, og fant ut at en 21" ville tatt opp en for stor del av skrivebordet . Så jeg skal nok satse på en 19" istedet jeg. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg henta fram målebåndet, og fant ut at en 21" ville tatt opp en for stor del av skrivebordet . Så jeg skal nok satse på en 19" istedet jeg. ville egentlig ha en 19" jeg og, men de hadde ikke flere igjen, og jeg gidder ikke vente... Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hei har en sånn 21" å må si meg meget fonøyd med den, funker til alle formål. I spill synes jeg den er meget god, kjekt med litt stor skjerm i spill :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå