Gjest Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.Fylles i papirformer ca halvfulle.Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.Ha på glasur når de er kjølnet ned. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skal du trene seriøst ville jeg gåd for 1 olympiastang+ vekter. Samt justerbar stativ som holder stanga(Må kunne justeres opp og ned) sån at du kan ta squat. Samt en benk. Du trenger ikke kjøpe olympiastang selfølgelig men jeg har sett noen "hjemmegymmer" med europris benksett og der er ikke akkurat stengene gode... Lenke til kommentar
opijo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du kan alltids trene hele kroppen med manualer , bare du bruker hode og de riktige teknikene.. Det vil også alltids ta lengre tid å trene med manualer + hele kroppen.. Du kan ta en titt ->>> http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Du kan ikke ta basis øvelser med manualer, men det funker fett.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvordan vekter burde jeg ha? finnes det noe alternativ til benk som man har hjemme? er det viktig at den også er justerbar? men jeg kan ikke sette igang med ordentlig trening, bare med det jeg har. å kjøpe utstyr kan øke motivasjonen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå