DjDarkDragon Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har i dag mottat mitt trådløse tastatur (for montering på kontrollen) og må si første inntrykket er meget bra. Eneste jeg tror jeg savner er bakgrunsbelysning på tastene men det går nok fort over. Tastaturet er lett og øker ikke vekten på kontrolleren med mer enn ca 60gram, noe som jeg mener er helt akseptabelt. Noen flere som har dette? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har selv tittet på dette, men vet lissom ikke jeg helt har brukt for dette, pga jeg aldri bruker home, eller ps3èn på nett Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg tenkeer jeg skal ha meg et slikt et. Kjekt når jeg skal sende meldinger ol, så slipper jeg å ha et tastatur tilkoblet. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hmm, kanskje det er litt kjekt likevel.. Jeg har jo gavekort på gamestop like vel da, så kan jo like greit kjøpe meg det.. Ettersom det ikke er noen spill jeg har tittet på i det siste... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Men det er vel ikke mulig å spille med den samtidig, siden L1 og R1 er borte? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jo, så vidt jeg kan se er den festet høyere enn L1/R1 så du når fortsatt disse. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jupp, har den selv og den sitter over L1 og R1. Så det er ikke noe problem å spille med den Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Du kan si d slik att hadde denne fjerna L1 og R1 så hadde sony skutt seg selv i foten.Det er jo hele vitsen att du skal kunne spille med denne på da.Helt klart. Tastaturet er genialt kort å greit..både til meldinger og i home... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå