eirberen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har et Sapphire ATI 9500pro skjermkort!! Når har jeg prøvd alt, men blir ikke kvitt artifactsa Skermkortet har aldri vert klokket og tempen i kabinettet er fin.. Hva bør jeg gjøre, bytte skjermkortet? Er ganske så fortvila... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Når har jeg prøvd alt Har du prøvd å oppdatere biosen på skjermkortet? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Nei jeg har ikke oppdatert biosen til skjermkortet. Jeg har ikke peiling hvordan jeg gjør det :o Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Send det inn til de du kjøpte det hos, garantisak hvis det aldrig har vært klokket! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Nei jeg har ikke oppdatert biosen til skjermkortet. Jeg har ikke peiling hvordan jeg gjør det :o Høyst sannsynlig er det en rettledning et sted på hjemmesiden til asus der det står hvordan du skal lage en boot-diskett som skal oppdatere biosen din. Det er ikke mye forskjellig fra å oppdatere bios'en på hovedkortet egentlig... bare sørg for at pcen ikke blir slått av mens bios'en oppdateres, for da må du nesten kjøpe nytt skjermkort, om du ikke har tatt backup da.. Ikke meningen å skremme altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå