Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp med oc av oppsett

Anbefalte innlegg

følgende deler har jeg:

Q9450 12mb 2,66ghz + zalman vindtunnel: stock så ligger kjerne temp fra 36-40 i temp.

Corsair Dominator DHX DDR3 2000MHz 4GB

Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24 - spesifisert volten til 1.9 i bios.

Asus P5N64 WS professional

evga gtx 295

pr.dags dato så lenker jeg ram 1:1 og cpu fps 1333. kjører jeg opp til 1600 fps cpu med minne så vil ikke pc starte engang gjerne. synes cpu og hk er oppskrytt. Opplever uansett stor dropp i tf2 f.eks de gangene klokken går gjennom på f.eks 3,2 ghz. temp ligger da gjerne på 50 ca. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan utbedre? er ikke gøy med oc når man risikerer korrupt os og full format he..... igjen.. :p forslag mottas med stor takk. kjører det meste på auto på volt, har testa mye med volt og prime. men får ikke det stabilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
følgende deler har jeg:

Q9450 12mb 2,66ghz + zalman vindtunnel: stock så ligger kjerne temp fra 36-40 i temp.

Corsair Dominator DHX DDR3 2000MHz 4GB

Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24 - spesifisert volten til 1.9 i bios.

Asus P5N64 WS professional

evga gtx 295

pr.dags dato så lenker jeg ram 1:1 og cpu fps 1333. kjører jeg opp til 1600 fps cpu med minne så vil ikke pc starte engang gjerne. synes cpu og hk er oppskrytt. Opplever uansett stor dropp i tf2 f.eks de gangene klokken går gjennom på f.eks 3,2 ghz. temp ligger da gjerne på 50 ca. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan utbedre? er ikke gøy med oc når man risikerer korrupt os og full format he..... igjen.. :p forslag mottas med stor takk. kjører det meste på auto på volt, har testa mye med volt og prime. men får ikke det stabilt.

Hepp! Har nettopp drevet å klokket en q6600 2.4ghz opp til 3.6ghz (med vannkjøling vel og merke) på ett asus p5n-d. Tror det er ganske lik bios på disse, sikkert flere muligheter på ditt:).

Kan du gå på www.cpuid.com og last ned cpuz og legge ut screenshot? både hovedvinduet og memory.

Endret av RoXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...