Jakke Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har slått av firewall i OS X, jeg har åpnet portene som er brukt av WoW på routeren, og får fortsatt beskjeden i title Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 sliti med detta i flere år. Men så når jeg la til noen porter så la jeg til wow også likegreit og da kom ikke beskjeden mer Altså porter på ruteren Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 sliti med detta i flere år. Men så når jeg la til noen porter så la jeg til wow også likegreit og da kom ikke beskjeden mer Altså porter på ruteren Han nevner jo at dette allerede er gjort. Lenke til kommentar
agito Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) sliti med detta i flere år. Men så når jeg la til noen porter så la jeg til wow også likegreit og da kom ikke beskjeden mer Altså porter på ruteren Han nevner jo at dette allerede er gjort. Det skal sies at den downloaderen ikke bruker samme porter som WoW, åpne downloaderen og se på connections(husker ikke helt hva den het, det er lista der en ser hastighet, tilkoblinger osv, der skal en kunne se hvilken port som blir brukt. Er vel også en faq på WoW sine sider. Endret 23. mars 2009 av agito Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Bruker ikke downloaderen til blizzard, torrentteknologien? Da vil det uansett være ekstremt vanskelig å åpne porter, siden de aldri er det samme (med mindre UPnP er aktivert). Edit: skrev DHCP istedet for UPnP... Endret 23. mars 2009 av iNeo Lenke til kommentar
agito Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Satt opp ruteren en gang får en del patcher siden og har ikke trengt å oppdatere portene siden da. Kan hende ikke alle har det like lett, men har ikke opplevd noen særlige problemer selv. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Problemene forsvant etter en stund, vet ikke hva som skjedde jeg Tror ikke det går over torrent? Tror heller det er vanlig http/ftp Lenke til kommentar
agito Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nei, de bruker en blanding av deres egne servere og P2P. En laster ned fra både andre WoW brukere og Blizzards servere, mot at en laster opp noen kB/s selv. Det kan slås av i Preferences menyen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sleit med samme drite her og når eg spillte wow, fikk det aldrig bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå