Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om man har en Ferrari så er det mulig å se en Lamborghini og annerkjenne at den er pen.

Jaja sier ikke at gutter ikke kan synes andre er pene. Men trenger ikke runke etter andre jenter når en har dame da?

For å si det slik hvis jeg var en Ferrari så hadde ikke han trengt å sikle etter en Fiesta?

Lenke til kommentar
ikke bokstaveligtalt nei, men er finere enn gjennomsnittet ;) Så han burde ikke ha interesse av å se på andre jenter ;)

Jeg tror det er denne holdningen som gjør at han kommer med en hvit løgn. Alle fantaserer. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar

Du kjemper mot vindmøller. Die gedanken sind frei. Du kan ikke stoppe han fra å fantasere. Som sagt så gjør alle det.

Og om sjansen byr seg så får du bare stole på at han lar være. Det er det et forhold handler om; tillit til partneren.

Lenke til kommentar

Du stiller urimelige krav til han. Tror ikke han direkte drømmer om å få unger med andre men å pule tror jeg han har tenkt mange ganger, men altså det er snakk om drømmer og har nok ingen ønsker om å gjøre noe dumt. Du har nok ingenting å beskymre deg for.

Lenke til kommentar

I en forelskelsesfase har det seg gjerne slik at man kun tenker på og fantaserer om personen man er forelsket i, så dersom det er tilfellet så er det ikke sikkert han lyver i det hele tatt. Over tid når forelskelsen dabber av vil det være vanskelig for dere begge å ikke la øyne og tanker vandre litt, men det er definitivt noe ALLE gjør, og lyver om, så det må man som andre har vært inne på bare leve med. Ikke noe poeng i å lage problemer av noe som ikke er et problem.

Lenke til kommentar

Om du mener en slik liten hvit løgn er et så stort tillittsbrudd så tror jeg du kommer til å få problemer med å finne noen som når opp til dine standarder. Jeg skjønner godt at han lyver om du på det nærmeste stiller krav til at han ikke skal tenke på andre. Det nytter ikke å kjefte på havet for å prøve å stoppe bølgene.

Det jeg derimot synes er rart, og ikke ta dette ille opp, er at han finner seg i slike krav.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Andre kvinnfolk blir ikke automatisk stygge selv om man får seg dame. ;)

Dama mi har i alle fall full forståelse for at jeg synes at andre kvinnfolk er fine og det gjorde henne faktisk ikke noe da jeg sa at jeg hadde fantasert om ene vennina hennes.... meen folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Andre kvinnfolk blir ikke automatisk stygge selv om man får seg dame. ;)

Dama mi har i alle fall full forståelse for at jeg synes at andre kvinnfolk er fine og det gjorde henne faktisk ikke noe da jeg sa at jeg hadde fantasert om ene vennina hennes.... meen folk er forskjellige.

Å harregud det hadde ikke jeg funnet meg i. :ph34r: Kan jeg få spørre i hvilken situasjon du fantaserte om venninnen? Lå du meg kjæresten din mens du tenkte det, eller tok du deg et runk?

Kan egentlig ikke forstå at folk klarer å fantasere om kjente personer. Om jeg hadde prøvt å f.eks fantasert om brad pitt, hadde han forsvunnet med en gang i hodet. Må liksom hatt noe å se på

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...