kizzshizzle Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg har designet coveret for debutalbumet til death metal-bandet The Farmhouse Killings. Albumet heter The Art of Suppression, og coveret viser en slags 1984-fremtid som er litt inspirert av Pushwagner. Bandnavnet og logoen passer kanskje ikke helt med illustrasjonen, men bandet vil ha det sånn. Nå ønsker jeg litt konstruktiv kritikk. Jeg er spesielt usikker på fargebruken Endret 29. mars 2009 av kizzshizzle Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg synes coveret var genialt. Både originalt og samtidig veldig passende til tittelen på plata. Dersom du vil ha kritikk har jeg ikke så mye å komme med, men: - Kanskje "Killings" skulle hatt en litt lysere rødfarge? Blir mer lesbar da. - Du kunne ha brukt en annen skrifttype på plate-navnet. Den virker litt "døll" den du har brukt. (Veldig standard liksom) - Er vel som du sier lite sammeheng mellom illustrasjonen og band-navnet, men det er jo ikke så lett å få til heller da. Dersom du ikke vil ha med en låve i bakgrunnen, men det kan fort bli seende litt pussig ut. Kort sagt, dette synes jeg var kjempestilig. Keep up the good work Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 helt greit, men jeg mener det blir litt simpelt og hvis jeg hadde sett det covert i butikken ville jeg ikke sett på det engang til. det sier meg ikke at det er Death metal, mer rap eller noe. Lenke til kommentar
Gilen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 rent grafisk er jeg ikke imponert, men konseptet er gjennomført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå