Gå til innhold

Ønsker et kompakt stereoanlegg

Anbefalte innlegg

Hei!

Pga lite plass og små barn ønsker jeg å kvitte meg med nåværende stereoanlegg da det tar for mye plass. Jeg er også søkke lei av å dra ungene vekk fra anlegg og høyttalere...

Et anlegg bestående av CD spiller/radio/mp3 spiller og intergrerte høyttalere hadde passet meg bra. Er det mulig å henge den på stuveggen og la den fungere som "pynt" hadde det vært stålende. Jeg trenger ikke spille til nabolaget, bare det blir god lyd i stuen er jeg fornøyd.

Finnes det noe passer disse krieriene?

Takker for hjelp, har ikke fulgt med utviklingen de siste 10 årene :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes nok en håndfull "lyd i boks" systemer som passer kriteriene dine ift cd/mp3/radio og som er rimelige prismessig. Eksempelvis dette fra Philips.

"God lyd i stuen" kommer litt an på hva du definerer som godt egentlig. Der har jeg mer tro på en Denon RCD-M37 og et par Dali Concept 1, men det systemet er, til tross for at det er veldig mye lyd i en kompakt innpakning, ikke så kompakt som du kanskje ønsker deg. Ser også at HiFi Klubben har en interessant Denon / Argon kombinasjon som jeg tror er god.

EDIT:

..sistnevnte er også ganske rimelig, og for 3600 kr får du den kombinasjonen med DAB- i tillegg til FM-radio.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Denon/Dali-kombinasjonen er rimelig safe – har et slikt på soverommet. Krever lite av både plass og akustikk i rommet, og er relativt altetende når det kommer til musikk. Låter godt nok til at jeg ikke savner gromanlegget de gangene samboeren ikke føler for Wagner for fulle basuner i stuen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...