kingkop Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei! Pga lite plass og små barn ønsker jeg å kvitte meg med nåværende stereoanlegg da det tar for mye plass. Jeg er også søkke lei av å dra ungene vekk fra anlegg og høyttalere... Et anlegg bestående av CD spiller/radio/mp3 spiller og intergrerte høyttalere hadde passet meg bra. Er det mulig å henge den på stuveggen og la den fungere som "pynt" hadde det vært stålende. Jeg trenger ikke spille til nabolaget, bare det blir god lyd i stuen er jeg fornøyd. Finnes det noe passer disse krieriene? Takker for hjelp, har ikke fulgt med utviklingen de siste 10 årene Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Det finnes nok en håndfull "lyd i boks" systemer som passer kriteriene dine ift cd/mp3/radio og som er rimelige prismessig. Eksempelvis dette fra Philips. "God lyd i stuen" kommer litt an på hva du definerer som godt egentlig. Der har jeg mer tro på en Denon RCD-M37 og et par Dali Concept 1, men det systemet er, til tross for at det er veldig mye lyd i en kompakt innpakning, ikke så kompakt som du kanskje ønsker deg. Ser også at HiFi Klubben har en interessant Denon / Argon kombinasjon som jeg tror er god. EDIT: ..sistnevnte er også ganske rimelig, og for 3600 kr får du den kombinasjonen med DAB- i tillegg til FM-radio. Endret 22. mars 2009 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Takk for tipsene Bjørnar. Skal sjekke litt! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Denon/Dali-kombinasjonen er rimelig safe – har et slikt på soverommet. Krever lite av både plass og akustikk i rommet, og er relativt altetende når det kommer til musikk. Låter godt nok til at jeg ikke savner gromanlegget de gangene samboeren ikke føler for Wagner for fulle basuner i stuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå