Martinma Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) hei! jeg har en nokså naken vegg jeg har lyst til å freshe opp litt. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å få lagd et simpelt, men kult motiv. Det jeg lurer på er hva slags maling burde jeg bruke til sånt? Har Akrylmaling, men vil det funke? hvis du lurer på hva jeg mener, er det dette jeg mener. takk på forhånd. Endret 21. mars 2009 av Martinma Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg vil gå utifra at du må ha en eller annen grunnstrøk i fra bunnen av siden du skal jobbe med en husvegg så vanlig innemaling i hvit (eller den fargen du skal ha på rommet) og så en annen type maling. Noe mer en det kan jeg dessverre ikke noe om :\ Lenke til kommentar
rigden22 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hei! jeg har en nokså naken vegg jeg har lyst til å freshe opp litt. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å få lagd et simpelt, men kult motiv. Det jeg lurer på er hva slags maling burde jeg bruke til sånt? Har Akrylmaling, men vil det funke? hvis du lurer på hva jeg mener, er det dette jeg mener. takk på forhånd. Ja, hvis veggen selv er i god stand, lyst og malt, kan du trygt bruke akrylmaling, og male med pensel eller airbrush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå