Nesnitram Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Var i byen i dag og kjøpte en salve som heter Kelo-Cote, men når jeg skrur av korken på tuben så er den tett. Når jeg klemmer inn så kommer det ikke noe ut. Er jeg nødt til å klippe av toppen så det blir et lite hull, eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er ikke slik at du må snu korken og presse den mot enden på tuten? Slik du må med f.eks majonestubene... Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Sikker? Korken er ikke noe spesielt spiss. Må jeg bruke mye makt? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Var meningen å klippe av ytterst på tuten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Du hadde sett det om det var slik det skulle være.... Såg nå, korken er jo sånn spiss men rund tupp. Så da er det ikke slik eg tenkte... Klipping ja. Det var jo kundevennlig Endret 21. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 En ting eg lurte på: Spurte du her inne før du kikket i "manualen" som følger med salven? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, det stod ingenting om at jeg skulle klippe av ytterst på tuten hverken på salven eller i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå