FuzzFuet Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hallo Er det mulig å bruke DualShock3 på PS2 (slim) konsoll? Vet DS3 bruker bluetooth, så må jo få bluetooth på PS2 konsollen på en måte? Fikk nemelig en komplett fungerende PS2 slim med to DS2 kontrollere og et 8MB minnekort og kabler for 1l drue Men på en av kontrollerne funker ikke O- tasten (back) og den andre er ikke helt bra den heller, så hadde vert fint om jeg kunne brukt DS3. Da blir det trådløst også Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det går ikkje vettu ps2 har ikkje bluetooth og kan heller ikkje legge inn bluetooth sidan det krev drivarar som ikkje let seg gjere å installere. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Finnes det ingen slike overganger da, slik at du kan plugge inn DS3-kontrollen med USB-kabel inn i en overgang til PS2-kontroller? Tror jeg så de på GameZone.no. Vet jeg har sett det motsatt vei i alle fall.. PS2-kontroller på PS3 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Hmm, prøvde å bruke USB kabel mellom DS3 og PS2 men den ville ikke lade en gang.. Tenkte det ble et lite problem med bluetooth støtte ja. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har PS2 USB-innganger? visste jeg ikke xP Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Har PS2 USB-innganger? visste jeg ikke xP Jepp, to i front Er det usb 1.1 eller 2.0? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er usb 1.1, og ikke brukende til stort... singstar mic, og eyetoy cam... Kjøp deg en ny dualshock2 du, koster ikke stort det Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Det er usb 1.1, og ikke brukende til stort... singstar mic, og eyetoy cam... Kjøp deg en ny dualshock2 du, koster ikke stort det Nei gjør ikke det, men hadde vert fint å kunne brukt DS3 som også er trådløs. Men det går tydeligvis ikke Finnes det noen gode trådløs alternativer til PS2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå