superkaisa Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heei, jeg vil ha Google Adsense på nettsiden min, men min far er litt skeptisk på svindel sikkerhet OSV. er det noen som kan komme med noen gode overbevisninger eller gode ord?? er ikke kjent med den selv men mener den skal være trygg! takk for alle svar!! Superkaisa Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror nesten du må utdype litt bekymringene til faren din, for jeg ser ikke helt hvorfor man skal være redd for svindel - eller hva slags svindel det er snakk om. Et godt argument for deg må jo være at det er Google som står bak, og at tjenesten brukes av ekstremt mange nettsider verden (eller nettet?) over. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 takk for svar, vet ikke hva han er skeptisk til men, det er han alltid når det har med penger og nettet og gjøre:P Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Skeptisk til å få penger inn på konto? Den var ny for meg gitt. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 neeei, vet ikke hva han er skeptisk på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå