Meldro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hei, Jeg lute på om det finnes emulatorer/virtualisering eller dual boot som støtter å kjøre Mac OS X 10.5.6 eller senere versjoner på en Windows PC? (kjører vista x64) Jeg har lenge tenkt på å kjøpe en Mac, men for det første er de ganske dyre og for det andre så vet jeg ikke om jeg kommer til å like det... Så det jeg leter etter er en måte å kunne kjøre Mac OS på en PC... Jeg vet det finnes mange måter å kjøre windows på en Mac, men det hjelper ikke meg. takk for all input dere kan komme med Endret 21. mars 2009 av Meldro Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Regner med at du kan kjøre det i en VM, f.eks med VirtualBox. Hvor kan man laste ned OS X? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Regner med at du kan kjøre det i en VM, f.eks med VirtualBox. Hvor kan man laste ned OS X? man kan laste den ned, men siden dette er et forbudt område for dette forumet, kan man ikke snakke om det. ps. sendte en e-mail Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke noe problem å få lastet ned. Ligger mange versjoner av osx i en viss svensk bukt. Å få installert er dessverre litt mer komplisert. Mulig du finner noe nyttig her: http://www.insanelymac.com/forum/index.php?showtopic=113288 J. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 http://www.hackint0sh.org/ Lenke til kommentar
Meldro Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jepp, takk for alle svar Ehm, tror nesten jeg må ta et lynkurs i mac språket... for jeg forstår bare halvparten av de utrykkene som brukes, hehe Jeg har en laptop som jeg ikke bruker så ofte som jeg kjører windows xp på. Er det muligens lettere å installere en ren Mac OS installasjon på den? Istedet for å bruke mye tid på å finne ut av virtual/dual boot opplegget... Mel Endret 22. mars 2009 av Meldro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kjapp oppsumering. Du kan kun installere OSX på en MAC maskin. Du har fått svarene på hvordan dette skal hackes til via den linken jeg sendte deg. Konklusjon: Blir det for vanskelig, kjøp en MAC mini... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå