Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Noen som vet hva disse betyr? Googlet litt og det jeg fant ut var at to røde ii forran en fil var bad, og to grønne var goodie. Jeg søkte på noe tilfeldig og fikk frem en fil der hvor det var to grønne ii'er, men selve filen var bare 60% fullstendig. Hva er egentlig poenget med å markere veldig få enkelt filer med grønne og røde ii? Endret 21. mars 2009 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dette har jeg også spekulert endel på. Jeg sitter ikke med fasit-svaret, men kanskje er det populære filer som har blitt lastet ned mange ganger. Er du sikker på at du ikke får lastet ned filen som bare var 60% fullstendig? Uansett, det spiller jo egentlig liten rolle. Men er jo kjekt å vite at de med to/en røde I foran skal man holde seg unna. Kanskje de som lagde dette fildelingsnettverket hadde en ambisjon om at alle filene skulle bli merket på den måten, og det ikke er blitt gjennomført enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg føler iallefall at det er litt ufullstendig, og som du sier så er den eneste pekepinnen at jeg skal holde meg unna røde "prikker". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå