BrokenTomato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei! Jeg har en Citroen Xsara '00 mod. Korden har røket i det ene dekket bak (vinterdekk) og siden de er noen sesonger gamle så tenkte jeg å finne en billig løsning. Fant derfor en som solgte brukt felgpakke som kun hadde gått 150 mil. Jeg har dimensjoner 185x65 14'' I annonsen sto det oppført: 14x6 felger og 185x65x14 dekk. Ypperlig tenkte jeg. Siden de var lite brukt og så fine ut så kjøpte jeg de for 1750,-. Når jeg nå skal bytte over så viser det seg at der felgen treffer festepunktet på bilen er ca. 3 cm lenger inn i felgen enn på de jeg hadde, sånn at den tar borti. Er det noe jeg kan gjøre her? Skjønner jo at jeg ikke kan gi dem tilbake og forvente å få pengene. Kanskje det går ann og få byttet dekkene over på de felgene jeg har for en rimelig penge? Hilsen frustrert =( Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du har mest sannsynlig kjøpt felger med feil inpress. Du kan bytte dekkene over på dine nåværende felger ja;) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Du kunne kanskje kjøpt spacere, men da må du kjøpe lengre bolter i tillegg og så er det ikke helt godkjent. Dekkforhandlere har ganske forskjellige priser på omlegging så det lønner seg nok å ta en ringerunde etter pris. Og om felgene er noe å samle på (ikke rustne stålfelger som men får kastet etter seg gratis overalt) får du kanskje solgt dem. Endret 22. mars 2009 av bash Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp må nok gjøre det. Er helt kurante alu felger. Prøver å selge dem separat da Kikka litt på spacere, og det så ganske dyrt ut også. Siden det ikke var noen dyre felger så er det nok litt borkastet, men tusen takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå