chberge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, husker for et par år siden når jeg reiste på bilferie nedover Europa at jeg fant fram til hvilke operatører som var billigst med Telenor i hvert land og jeg valgte manuelt den operatøren hele veien nedover i Europa. I morgen reiser jeg til London, og skulle gjerne funnet ut hvilken operatør som er billigst å bruke sammen med Telenor der. Men jeg klarer ikke å finne noe lignendene som jeg fant den gangen. Noen som har en løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er fordi det er standardpriser i de forskjellige landene i dag, uansett hvilken operatør du bruker når du er i utlandet. Ta en titt her for Telenor sin prisliste. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Takk for svar. Fant den listen isted, men da gjelder altså de prisene uansett hvilken operatør jeg benytter meg av der nede? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Takk for svar. Fant den listen isted, men da gjelder altså de prisene uansett hvilken operatør jeg benytter meg av der nede? Ja. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Greit, tusen takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå