Swoofah Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Soooo: Etter mye søking rundt forbi så har jeg ikke sett noen løsning eller veldig mange andre som har samme problemet. Hver gang det prøves å loade en side med silverlight embeded-innhold (i.e Tv2Sumo) vil opera crashe under sliverlight-loadingen. Dette skjer på random steder i loadingen (15%, 76% 99%) Etter å ha prøvd silvelight 3 beta'n så så det ut til å gå bedre da den faktisk gjorde seg ferdig med loadingen og spilte av innholdet i 3minutter men så crashet det igjen. Har prøvd å innstallere Opera på nytt, men har ikke forbedret noe. Noen som har noen erfaringer eventuelt løsninger på dette? Eller mååå jeg jobbe med en browser nummer 2 for å dra nytte av Tv2Sumo? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) sliter også med dette... noen som har tips? Spesielt når jeg går innpå tv2sporten.no bare krasjer opera og restarter før siden er fullt lastet opp... Jeg slo på feil-varslinger i opera og fikk denne infoen når jeg åpnet www.tv2sporten.no : "JavaScript Inline script thread Warning: scripts on http://msn.tv2sporten.no/ were changed by the s_code patch. See browser.js for details." Jeg trykket på details i slutten av feilmeldingen og fikk en side med masse kilde tekst etc. Lagret filen.. Jeg har lagt ved kilde filen for de av dere som kan tolke feilen og kanksje gi tips... feil.htm Endret 28. mars 2009 av Zungam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå