daizy87 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Pcen til venninna mi kræsja for et par uker siden... Siden da har jeg formatert pcen, og lagt inn nye drivere. Pcen er en Packard Bell EASYNOTE R1996 D. Nå fungerer det meste forutenom det trådløse nettverket. Hva skal jeg gjøre for å få dette til å fungere som normalt? Har ikke prøvd å koble dataen til routeren med kabel enda, men dataen har ingenting som minner om et trådløst ikon engang... Selv om jeg ikke har skikkelig peiling, så antar jeg at det mangler en slags driver. Har vært inne på Packard Bell sine hjemmesider, skrevet inn serienummeret til pcen og lastet ned nye drivere. Men selv etter at jeg har gjort dette så fungerer ikke det trådløse nettet. Hva er galt? Hvordan kan jeg finne ut hvilken driver som mangler? Og hvor kan denne lastes ned isåfall? Jeg er helt rådvill her! Håper på litt eksperthjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 http://support.packardbell.com/se/item/ind...0291&g=2000 Legg inn network og chipsetdriverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå