GT500 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 heihei, jeg har en acer med nylig installert windows. når jeg går inn på c partisjonen og markerer alt som er der er det til sammen 21GB innpå hardisken når jeg er innpå min datamaskin og så er det 43GB med filer på harddisken. hva faen er det som driver å skjuler seg.. igår så hadde jeg 96,1GB free diskspace mens idag har jeg bare 95.9.... jeg har ikke rørt noe på /C btw har ikke virus program hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du kunne ikke tenkt å skaffe deg et Antivirus program? F.eks Avast? Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 ja driver å laster ned her... men nå er det 92,6 ledig... blir tomt snart Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 fant det sånn cirka ut.. systemgjennoppretting bruker drittmye plass... så jeg skal vente til jeg er ferdig med et grundig scan og se om systemet er helt stabilt, så skal jeg deaktivere systemgjennoppretting og deretter skal jeg aktivere det igjen... googla littegran Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sidevekslingsfilen tar gjerne 3 Gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå