The Stig Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 En ny runde med helgekos for deg som leter etter enkel moro. Les mer Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Og der beviste spillverket at de ikke er noe bra. Hvem vil lese om flash-spill? Gamer.no her kommer jeg Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 det er jo sinnsykt hvor lite spillverket har å skrive om... dette er vel den fjerde flash-artikkelen? Jeg foretrekker artikkeler om EKTE spill :S Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Og der beviste spillverket at de ikke er noe bra. Hvem vil lese om flash-spill? Gamer.no her kommer jeg Jaja, du prøver ihvertfall ikke å legge skjul på dine hensikter. Pell deg avgårde ditt jækla troll -- Er det så vanskelig å forstå at dette er et tilbud for de som leter etter litt enkel moro? Det er helt dødt på samtlige spillsider i helgene, så hvorfor er dette så ille? Jo mindre man har en sykelig avsky for flashspill kan man vel heller la være å kommentere om man bare skal skape kvalme. Jeg setter kjempestor pris på disse artiklene. Jokerpoker; Er det så fryktelig vanskelig å forstå at vi snakker om en F-E-A-T-U-R-E her? Ergo er det en ukentlig oppdatering. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Gamer.no her kommer jeg *Mistet temperamentet mitt her* Et lite tips: Hater du flash-spill og ser en artikkel om flash-spill, ikke les artikkelen. Dette er sikkert utrolig vanskelig, men prøv det en gang. Endret 21. mars 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg må si jeg setter pris på en ukentlig oppdatering om flashspill. Spiller ikke veldig mye, men når jeg har behov for å leke litt er disse artiklene fine å ta utgangspunkt i. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Og der beviste spillverket at de ikke er noe bra. Hvem vil lese om flash-spill? Gamer.no her kommer jeg Jaja, du prøver ihvertfall ikke å legge skjul på dine hensikter. Pell deg avgårde ditt jækla troll -- Er det så vanskelig å forstå at dette er et tilbud for de som leter etter litt enkel moro? Det er helt dødt på samtlige spillsider i helgene, så hvorfor er dette så ille? Jo mindre man har en sykelig avsky for flashspill kan man vel heller la være å kommentere om man bare skal skape kvalme. Jeg setter kjempestor pris på disse artiklene. Jokerpoker; Er det så fryktelig vanskelig å forstå at vi snakker om en F-E-A-T-U-R-E her? Ergo er det en ukentlig oppdatering. Gamer.no her kommer jeg *Mistet temperamentet mitt her* Et lite tips: Hater du flash-spill og ser en artikkel om flash-spill, ikke les artikkelen. Dette er sikkert utrolig vanskelig, men prøv det en gang. Jeg må si jeg setter pris på en ukentlig oppdatering om flashspill.Spiller ikke veldig mye, men når jeg har behov for å leke litt er disse artiklene fine å ta utgangspunkt i. Hør hør! Pell dere vekk, syteunger. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 haha det siste japanske "Rose Camelia" fikk jeg meg en god latter av. Men må si jeg er fornøyd ved å runde det på easy. Morsomt Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan dere være så vennlig å lage linkene til de forskjellige spillene slik at det åpnes et nytt vindu ? Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 håper spillverket drukner i sitt eget oppkast av artikler. Hvis dere ikke har noe å skrive om så ikke skriv heller da. Gamer.no/Gamereactor skriver nå ihvertfall om skikkelige saker! Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Disse artiklene er da, såvidt jeg har forstått, bare skrevet fordi det aldri er noe annet for nettavisene å skrive i helgene? Jeg synes det er mye hyggeligere å få tips om gode flash-spill enn å ikke få noe i det hele tatt. Men det er jo meg Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Herregud, hva skjer med whinere? Hyler og skriker om Gamer.no, men allikevel finner man dem alltid igjen her. Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er greit med en artikkel om flash nå og da, men ikke så ofte Lenke til kommentar
W Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 håper spillverket drukner i sitt eget oppkast av artikler. Hvis dere ikke har noe å skrive om så ikke skriv heller da. Gamer.no/Gamereactor skriver nå ihvertfall om skikkelige saker! Kan du definere hva en skikkelig sak er? Flott artikkel etter min mening. Fin å lese hvis en kjeder seg en helg! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jokerpoker; Er det så fryktelig vanskelig å forstå at vi snakker om en F-E-A-T-U-R-E her? Ergo er det en ukentlig oppdatering. Er det noen automatikk i at en feature har en ukentlig oppdatering? Det har ikke jeg fått med meg ihvertfall... Kan dere være så vennlig å lage linkene til de forskjellige spillene slik at det åpnes et nytt vindu ? Forhåpentligvis ikke, da det bør være opp til leseren å bestemme hvordan en ønsker å åpne linker. I Opera åpner jeg ting i ny bakgrunnsfane med ctrl + shift + klikk eller ved å klikke med musehjulet. Det finnes lignende funksjonalitet i alle brukbare nettlesere. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg blir rett og slett litt skuffet og provosert over folk jeg. Er det virkelig slik at enkelte føler et behov for å rakke ned på spillverket ved hver bidige anledning? Er det slik at dedikerte Gamer.no fans kommer hit ens ærend for å rakke ned på artikkel-seriene til Spillverket? Det kan virke slik, og jeg skjemmes. Folk burde kunne være modne nok til å oppføre seg ordentlig på internett. Ja, vi synes alle bruddet var noe herk. Men se det gode i det. Nå har man faktisk enda en norsk spillside å besøke. Mangfold har og vil alltid være bra! Det skaper diversitet, et mål om å være best og flere andre ting som gagner oss lesere/forbrukere. Man kan godt synes Edda Media håndterte splitten feil, og man kan synes Gamer.no og dets eier håndterte saken feil. Men for guds dømrande skyld ikke la det gå ut over brukerene på de to sitene! Arvorlig talt. Det er kun brukerne, og jeg gjentar, kun brukerene det går utover. Tror dere kanskje eierne av Edda Media sitter og leser artikkel-trådene på forumet? Nei, men leserne og brukerne av spillverket/diskusjon.no gjør det. Så jeg ber dere innstendig om å la være med denne fordømte skittkastingen. Takk! (hilsen moderator på gamer.no). Når det gjelder artikkelen så synes jeg flashspill-artikkelserien er interessant og artig. For eksempel Auditorium-spillet har jeg ikke hørt om før, og fant stor glede av det. Jeg er forholdsvis musikalsk og elsker å både høre på og spille musikk (piano og munnspill). Det er ingenting som litt god musikk. Det er ikke alle som sitter og tråler 123spill.no og lignende sider for nye spennende flash-spill. Da er det fint med en artikkelserie som faktisk bringer på banen gode flashspill som kan være interessant for dataspill-interesserte. Jeg gjenoppdaget blant annet Motherload gjennom denne artikkelserien. Så takk! Snorre Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Bra sagt Snorre, er enig med det du sier Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er enig mye av kritikken rettet mot spillverket og flashbaserte spill. Jeg kunne godt heller tenkte meg anmeldelser av "fullvedige spill". Som Xbox 360 eier savner jeg i år en anmeldese av "Eat Lead: The Return of Matt Hazard", "Silent Hill: Homecoming", "Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned", "F.E.A.R. 2: Project Origin", "Burnout Paradise: The Ultimate Box" og sist men ikke minst "Street Fighter IV"(Som for øyeblikket ligger på 9. Plass over 360-spill på Gamerankings). For all del ta med artikkler om flashspill, men da et sublimang til anmeldes av andre fullvedige spill og ikke som substitutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg