WallStreet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 lol er stalker virkelig så vanskelig? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Trolig ikke, bare jeg som har litt problemer.. En har klart å runne det på 17 min så.. Jeg har spilt 5 timer, og er bare med han andre business mannen (inne ei base) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei, da følger du oppdragsbeskrivelsen og sjekker kartet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Roger that. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ligner dette spillet på fallout 3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Egentlig ikke. Dette er et "vanelig" fps i sandkasse form. Du går ikke opp i level eller noe, du kan bare finne/oppgradere våpen/utstyr. Men atmosfæren er helt fantastisk stemningsfull, garantert gåsehud og svetteringer til tider! Anbefaler Shadow of Chernobyl på patch 1.0006 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Er det normalt å skvette når man ser fiender bak et hjørne? Skvetter hver gang jeg.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Egentlig ikke. Dette er et "vanelig" fps i sandkasse form. Du går ikke opp i level eller noe, du kan bare finne/oppgradere våpen/utstyr. Men atmosfæren er helt fantastisk stemningsfull, garantert gåsehud og svetteringer til tider! Anbefaler Shadow of Chernobyl på patch 1.0006 Nice, bør kanskje gi spillet en sjanse. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Høres ut som trådstarter bare spiller for å bli ferdig med hele greia fortest mulig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Egentlig ikke. Dette er et "vanelig" fps i sandkasse form. Du går ikke opp i level eller noe, du kan bare finne/oppgradere våpen/utstyr. Men atmosfæren er helt fantastisk stemningsfull, garantert gåsehud og svetteringer til tider! Anbefaler Shadow of Chernobyl på patch 1.0006 Nice, bør kanskje gi spillet en sjanse. jeg synes stalker er mer likt fallout 3 enn andre fps spill. de største forskjellene er det at du ikke går opp i lvl og at...eh...jeg kommer egentlig ikke på noe mer. når det er sagt så bør du definitivt teste stalker. de er gode spill (når du har patcha litt ). Endret 25. mars 2009 av Spirre Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Høres ut som trådstarter bare spiller for å bli ferdig med hele greia fortest mulig. Egentlig ikke, men hadde jo vært gøy å slå speeddemosarchive's rekord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå