TheCatIsALie Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Når jeg har drept mange, løper jeg rundt og samler ammo o.l., og så prlutelig "to much weight" eller "exhausted", kan jeg bli "sterkere" på noen måte? Hvordan sover man i spillet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du får artifacts som lar deg bære en del ekstra kilo, men i begynnelsen er det best å kaste hagler og rifler etter å tatt ammoen. Ingen soving. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Har tre-fire steiner jeg tror det stod var artifact. Hvordan bruker jeg dem? Har: En del mat og medic ting Assault, smg og pistol med en god del ammo (150 på hver av autoene)(over 1000 på pistol) Og en sekk og artifactene, er det mye? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Tror det går ann å aktivere artifactene med å dobbelklikke på de. Uansett så skal de inn i sine egne slots (du har vel 5 av de hvis jeg husker rett) akkurat som våpen. Da er de aktive hele tiden. Endret 21. mars 2009 av BigFatty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Har du en assault trenger du ikke smg'en. Jeg pleide bare å ha ett hovedvåpen + ett backup. EDIT: I Clear Sky (tror jeg det var) så bygde jeg om en MP5 til å bruke samme kaliber som de vanligste pistolene og brukte den som backup. Funka bra. Endret 21. mars 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 du har som sagt 5 slots til artefacts. de funker slik at når de ar aktive (montert i beltet ellernoslik) så gir de to effekter. den ene er f.eks +10 kilo eller +20 stamina. den andre er vanligvis f.eks. - 5 radiation. dvs at du tar radiationskade nårdu har de aktive. derfor må/bør du ha minst en artefacts som reduserer ardiation aktiv føre du bruker de andre. ikke verdens beste forklaring det her, siden det er en stund siden jeg spillte stalker nå, men du finner fort ut av det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Har du en assault trenger du ikke smg'en. Jeg pleide bare å ha ett hovedvåpen + ett backup. EDIT: I Clear Sky (tror jeg det var) så bygde jeg om en MP5 til å bruke samme kaliber som de vanligste pistolene og brukte den som backup. Funka bra. Kan man bygge om våpen? Skulle gjerne fått smg'en til å ta pistolskudd:P Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, ikke i shadow of chernobyl. Men det finnes en MP5 som bruker pistolammo i togtunnelen i garbage Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Hvordan får jeg poeng? Og hvor skal jeg egentlig? går bare i sirkel.. kan noen si alle stedene jeg må gå til? ("portene"). Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvor er du da? Se på kartet ditt så skal det stå hvor du må gå for å komme videre i oppdraget. Poeng er jeg usikker på. Tror ikke det har noen betydning uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen skulle fulgt med på tutorial'en i starten av spillet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Huh..? tid var den? jeg bare trykker skip som en gal jeg.. Kort og greit: Hvor er Strelok?. Så kan jeg bare spille som jeg vil masse, for så å drepe han og gå til dingsen i slutten av spillet. Er S.T.A.L.K.E.R - Shadow of shernobyl, eller Clear Sky best? Når jeg har runnet eneren, vil det være gøy å starte på toern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Siden du tydeligvis ikke engasjerer deg noe serlig i spillet uansett så svarer jeg på spørsmålet ditt uten å si at det kommer til å være en gedigen spoiler Du ER Strelok, og du følger hele tiden i dine egne fotspor, dermed vil du aldri lykkes i oppdraget med å drepe han. Du kommer til å unnslippe sonen etter å ha drept en gjeng som sitter i neon tanker fylt med rar guffe midt inne i NPP'en. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Så.. hvor er NPP? Tror bare jeg går videre og håper på å treffe på noen som gir meg sidemissions. Kommer vel videre til slutt.. Jeg har daua flere ganger, men aldri fått "mission completed".. kanskje jeg må ta selvmord? JEG må jo drepe han(meg)... EDIT: Trodde ikke det var noe stor historie i dette spillet.. trodde det var finn og drep (deg selv), for så å finne den greia. Er det god multiplayer i spillet, eller er det god SP ONLY? Endret 23. mars 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
agito Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Trur dette skal gå uten personangrep. Start spillet på nytt, gå igjennom toturials om du lurer på noe. Når du får et oppdrag, les teksten godt og se på kartet hvor du skal. Spillet er vanskelig og ganske mange feil i det, så det tar tid. Nei, du kan ikke drepe deg selv for å gjøre ferdig oppdraget. "Du" vet ikke at du er Strelok, så da hjelper det lite. Og jeg tror det "feiler" litt om du tar livet av deg for å få oppdrags belønninger. Hold spillet patchet så mye som mulig, ikke spilt SoC på en stund så vet ikke va den nyeste versjonen er. Hold deg til en assault rifle/sniper/shotgun og ha en SMG eller pistol, ikke plukk opp alt du ser, vær selektiv og ta det en får mest penger for. I Clear Sky skulle det være mulig å laste et lik fult med våpen og så dra liket etter seg til en merchant. Verdt å merke seg med artifacts er de som oftet har en negativ side, ofte stråling eller setter ned andre ting. Endret 23. mars 2009 av agito Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Så just introen på YT. Jeg henter han som skal drepe meg, og tar hans oppdrag altså.. forstår mer nå.. BTW: Hva er greia i slutten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men faen da, kan du ikke bare spille spillet og finne ut selv!? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Ro deg ned mann, hvis du ikke gidder å svare noe som fatisk hjelper trådstarter som er meg, kan du vel gi faen i å si noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg ba deg lese tutorial'en jeg. Følg den skal du nok se at folk forklarer en del om "den tingen på slutten". Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Nå har jeg fått i oppdrag å finne streloks group stash eller noe sånt.. er det bare å løpe til npp? (så npp på kart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå