Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Zyrtec - før eller etter fylla?

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det spørs hva du vil. Leste en tråd her i går om en som slet med at alt kom opp igjen når han drakk en del alkohol. Da tok han selvfølgelig zyrtec før han begynte.

Det vanlige er vel å bruke det mot hodepine og kvalme dagen etter. Da tar man en før man legger seg. Har testet et par ganger selv, men ikke helt sikker på effekten. Tror jeg tok en zyrtec en kveld jeg ikke noen ting ifra, dagen etterpå var jeg helt fin.

Eventuelle farlige bivirkninger kan jeg ikke si noe om. Du får lese litt rundt om kring.

b-real: Hehe, joda. Syns bare jeg skummet over en advarsel mot alkohol eller noe sånt da jeg tok et kjapt søk på google. Ville bare skrive fra meg alt ansvar. ^^

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Eventuelle farlige bivirkninger kan jeg ikke si noe om. Du får lese litt rundt om kring.

Bivirkninger: Forbigående og mild hodepine, svimmelhet, tretthet, uro, munntørrhet og gastrointestinale bivirkninger kan forekomme. Svært sjelden kan allergiske reaksjoner som hudreaksjoner og Quinckes ødem forekomme.

http://www.felleskatalogen.no/felleskatalo..._UCB_84503.html

Mao, bivirkninger som bakfylla også gir? :p

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...