cnil Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg spør her om man skal ha tro på N1, i den forstand om det er noe og satse på - ikke hvor vidt neonode er og stole på :wink: . Da Neonode først ble presentert for veldig lenge siden, var jeg helt fra meg - og var fast bestemt på og kjøpe den (jeg hadde da en 3330, og da sier det seg selv at man vil ha en mer funksjonell telefon). Uansett, etter hvert som tiden gikk (jeg ble eldre og nye telefoner kom på markedet) bestemte jeg meg for og heller kjøpe t68 som en slags "mellomtelefon" til det har kommet noe skikkelig bra... Jeg synes enda n1 er ett spennende produkt, men om det er noe og satse på er jeg ikke sikker på... Jeg mener, målgruppen deres er 13-årige skatere :smile: Uansett, det er vell også slik at man MÅ bruke headsett for å snakke i den, og da den ikke har mulighet for bluetooth headsett blir det nesten litt for dumt.. (jeg er ikke sikker på om det der med at man må bruke headsett stemmer, så bare rett meg hvis jeg skriver feil). Tror dere "der ute" at Neonode N1 er noe og satse på? i forhold til for eksempel T610 eller noen andre (kom gjerne med forslag..) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Den har da en SYK skjerm... 262k farger og greier, men den er vel heller funksjonsfattig, den har verken Blåtann (noe som gjør den uaktuell for mitt vedkommende...) og Java (mener jeg å ha lest)... Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Vel...kan si deg en ting! Den er IKKE ment for fjortiser eller skatere på 13 år som du skriver. Dette er en av de mest avanserte med 256.000 farger osv. Prisen på 5000,- tiltaler vel ikke en 13 åringen eller hva? Den BLIR bra! Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 tadcomp: 262.000 farger er ingen synlig forbedring på et såpass lite display i forhold til 64.000 farger Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har verken prøvd 262.000 eller 65.000 farger, og jeg ser nå at det kanskje virket som om jeg visste det, men det gjør jeg altså ikke. Da har vel ikke N1 noe å stille opp med i det hele tatt da... Okei, den har trykkfølsom skjerm, men det er heller ikke noe nytt akkurat. Kan den forresten ta opp video? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Ja den kan ta opp video, ganske bra også har jeg hørt. Mobilguiden: har du besøkt sidene deres? de appelerer ikke akkurat til den voksne delen av verden? eller? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Neonode N1 tror jeg kommer til og bli en stor flopp.. Den har mange mangler, bl.a.: ikke Bluetooth ikke Vibrator funksjon ikke tri-band, kun dual-band ikke Java støtte samt flere som jeg ikke kommer på for øyeblikket, bare og ta seg en tur på forumet til neonode det, så finner en fort ut av det. Greit, den kommer til og ha en 252k fargeskjerm.. men seriøst, på en sånn liten skjerm så spiller det nesten ingen rolle om det er 4096 farger, 65k eller 252k farger (iallefall de to sistnevnte). Den er også basert på Microsoft's PocketPC sak, som ikke har no spesielt stor støtte i mobil-miljøet. Den blir også lansert av et lite ukjent firma - noe som er negativt mht. firmware-oppgraderinger og support. Kan tenke meg at det florerer av bugs i de første utgavene.. Hadde lyst på N1 selv, men siden den mangler Bluetooth og andre funksjoner som har vært standard på ALLE mobiltelefoner i de siste årene, så dropper jeg den og holder meg til P800'en og T610'n når den kommer. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Har den ikke vibrasjons varsling? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Nei.. Den har ikke vibrasjon... Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Den har ikke vibrasjon og bluetooth, men det som ble sagt om at du må ha i headsett for å snakke i den stemmer ikke. Neonode åpner webshop'en den 15 mai, og da kan de første 1000 som bestilte få kjøpe. De skal ifølge Neonode motta N1 "før sommeren". Så får vi se når andre folk kan handle fra webshop'en. Foreløpig kommer ikke N1 til å bli solgt i butikken, bare fra www.neonode.com Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg håper faktisk denne mobilen slår til -slik at jeg kan kjøpe den :smile: Hadde faktisk tenkt litt på at N1 ikke kom til å bli det store, ettersom den ikke har BT, men så tenkte jeg om igjen, å så da ikke problemet (som mange andre gjør). Ja, jeg tror BT er fremtiden vår innen mobil teknologi (håper ikke noen gamle kjenninger her kommer å mobbe meg for å ha sagt stikk motsatt i min start her i forumet ), men jeg er ikke sikker på om BT blir det store ENDA.. jeg tipper det går 2-3 år før BT er blitt en allemannseie, å da kan jeg jo kjøpe en ny mob MED BT.. midlertidig ville jeg ikke hatt noe imot en N1.. den har jo Ir da, viss noen tenkte det ikke var mulig å utveksle bilder/filmer/annet med andre mobiler Å se det på den lyse siden (for meg) er det Windows OS, noe jeg har god erfaring med på PC, så det skal bli spennende å se hvordan det fungerer på mobiler.. håper den kommer godt ut er altså min mening. (Utseende ser ikke særlig "støgt" ut i alle fall, hehe) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Vibrasjonsvarsling er vell litt vesentlig i en mobil, synes du ikke Tele-Harry :wink: Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Vibrasjonsvarsling er vell litt vesentlig i en mobil, synes du ikke Tele-Harry :wink: Lydbølgene til ringetonene blir oppfattet av øret mitt, så jeg merker det når ingen andre gjør (samme om jeg har på den laveste støy-nivåen) Visste dere forresten at N1 skal ha 62-kanalers ringetoner? :smile: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Visste dere forresten at N1 skal ha 62-kanalers ringetoner? :smile: Ja, trodde det var snakk om at den skulle kunne bruke .midi og .mp3 filer som ringetoner også jeg, stemmer det? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Ja, trodde det var snakk om at den skulle kunne bruke .midi og .mp3 filer som ringetoner også jeg, stemmer det? Vel, midi er vel det samme som polytoner, men mp3 derimot.. nei, jeg tror ikke det. Men det skal bli kult å se, muhaha! :smile: Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 midi er vel det samme som polytoner Så ifølge deg har Siemens hatt polytoner siden S25 kom i 1999? MIDI kan være påde monofoniske og polytone :smile: Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 midi er vel det samme som polytoner Så ifølge deg har Siemens hatt polytoner siden S25 kom i 1999? MIDI kan være påde monofoniske og polytone :smile: Heh, joa... (1 av 2!!) Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det stemmer at du kan bruke mp3 som ringetone. Jeg har følgt med på Neonode siden sommeren 2002 omtrent, og har mistet mer og mer troen på den. De har ennå ikke vist et eneste "live-bilde" av den, og heller ikke sluppet ut SDK'en. I mailen til de 1000 første som forhåndsbestilte den sa de at de måtte være tålmodige med softwaren og være forberedt på bugs. Men, allikevel, hvis de har fått den bra til så tror jeg den blir j***a bra... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg går i klasse med en som er fast bestemt på at han skal ha en Neonode. Han kjøpte også en T68 som midlertidig mobil. Dersom han blir en av de 1000, så kan jeg sikkert si hvordan mitt inntrykk av den blir. Qtec mobilen som er testet av amobil virker også spennende, men prisen er det som holder meg tilbake. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Han blir nok ikke en av de 1000....det er bare svensker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå