ilex Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 neida, det er bare windows som vil skremme deg. alle nye disker har dma støtte. jupp til enhetsbehandling. PS. altså ikke noe å bekymre seg for, bare sett hake på DMA. [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-01-21 01:53 ] Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 takker og bukker. Jeg får håpe at det løste problemet mitt,men til dere andre som leser dette: BAre skriv inn deres ideer om hva feilen kan være. Det er ikke sikkert at dette vil løse problemet mitt Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Maskinen ble liksom betraktelig mye rasker under oppstart nå enn før. Men hvordan aktiverer jeg DMA på harddisken? Kan du gi meg en meget nøye beskrivelse så jeg ikke ødelegger noe? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 akkurat på samme måte som du gjorde med cd-brenneren (og cd-romen). kryss av i DMA boksen på HD'en under enhetsbehandling. så er det bare å boote. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 men det er PRIMÆR og SEKUNDÆR IDE-kontroller og VIA bus master PCI-IDE KONTROLLER.Skal jeg ta det på alle,eller bare none av dem?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Sett på DMA på alt du kan du :smile: Det skader ikke noe, i "verste" tilfelle så støtter ikke harddisken/cd-rom det og slår det av ved restart. [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-01-21 02:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå