dandel58 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Heisann:) Kjøpte ny rå pc i januar ifjor.. kjøpt nytt hovedkort nå for å oppgradere litt.. Vil gjerne spørre hva dere synes om dette systemet? Jeg er en serriøst gamer og vanligvis vil jeg ha dte beste, derfor brukte jeg godt over 23 lapper på denne ifjor.. Holder den enda mål? Tenker jeg skal oppgradere sånn litt etter litt nå som jge har fått nytt hovedkort er på en måte ikke resten så vanskelig.. Dette er systemet: Antec Twelve Hundre Gaming Kabinett Asus Crosshair 2 Formula AM2+ Athlon 64 X2 6400 med Stor kobbervifte Geforce GTX 8800 Sound Blaster Fataliy 4 x 512 Crucial DDR2 RAM 800 MHZ 1000 W MIST Strømforsyning LG Blu-Ray spiller Samsung DVD Brenner 3x 750 G WD S-ATA 1x 750 G Ekstern WD S-ATA EZ Connect trådløst nettverkskort Logitech MX 5000 Keyboard og Mus Logitech Z 2300 5.1 Høytallersett 19 Tommer Sony CRT Skjerm.. Satt å tenkte på at skjermkortet og skjermen kanskje er oppdateringsmuligheter? Prossessorren slår jo enda godt fra seg eller hva? Takk for svar på forhånd:) PS: Visste ikke helt hvor jeg skulle poste hehe Endret 21. mars 2009 av dandel58 Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 heisann har nesten samme system selv å hos meg er d cpu som bremser skjermkortet som er noe kraftigere en hos deg. så lenge du kjører 32bit system vil ikke ram endring ha noe for seg. så cpu og gpu er vel det svakeste pungtene. hos meg er det cpu som bremser men kjører alt fint bortsett fra Gta iv. men det er vel et fåtall som har god ytelse i det spillet. merker i 3dmark vantage og 06 at cpu bremser ytelsen en del. lyst på 940 eller 955 cpu så er balangsen mer på plass mellom skjermkort å cpu. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Synes at specs til trådstarter holder mål til dagens spill med oppløsninger til en 19", men det er jo bare å teste noen av de nyeste spillene så finner man fort ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå