Pedro16 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hei. jeg kjøpte en stasjonær pc hos elprice forige uke, men fordi jeg har fått noen relativt store utgifter jeg ikke visste om da jeg kjøpte pcen /russebussen trenger ny motor ) så vil jeg gjerne heve kjøpet. Pcen er bare skrudd på en gang og ikke brukt( har ikke skjerm enda). da jeg sendte en mail til elprice fikk jeg dette svaret. Hei Om maskinen er kjøpt i butikk, har du desverre ingen angrerett. Dette gjelder kun kjøp på nett Har du kjøpt den på elprice.no, kan du ringe ltf 05007. Dette er internettavdelingen er det sånn det er? pcen er jøpt for full pris og som ny vare. syntes dette er rart. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Elprice har nok rett. Det er kun med salg fra "ikke faste utslagssteder" at man har angrerett. Noen butikker, som bl.a. Elkjøp gir deg 30 dagers returrett, men dette er en frivillig ordning fra Elkjøps side, og ikke noe dem er pålagt. Edit: Du kan selvfølgelig prøve å snakke med dem i butikken, men du kan ikke regne med å komme noen vei dersom dem ikke er veldig greie å ha med å gjøre. Ellers så er jo videresalg en måte å få tilbake penger på, men du kan ikke regne med å få full pris. Er du heldig så får du kanskje 80% av ny-pris, siden den kun er slått på én gang. Endret 21. mars 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Pedro16 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Elprice har nok rett. Det er kun med salg fra "ikke faste utslagssteder" at man har angrerett. Noen butikker, som bl.a. Elkjøp gir deg 30 dagers returrett, men dette er en frivillig ordning fra Elkjøps side, og ikke noe dem er pålagt. Edit: Du kan selvfølgelig prøve å snakke med dem i butikken, men du kan ikke regne med å komme noen vei dersom dem ikke er veldig greie å ha med å gjøre. Ellers så er jo videresalg en måte å få tilbake penger på, men du kan ikke regne med å få full pris. Er du heldig så får du kanskje 80% av ny-pris, siden den kun er slått på én gang. takk for svar. har jeg ingen rett, så tror jeg at jeg gir meg. Min far har allerede noe ufrivillig gått med på å bruke den som jobb pc. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå