Gå til innhold

Switche lyden fra PC mellom headset og stereoanlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilket ltdkort har du? Hvis du har et surroundkort som f.eks. SB Live! så har dette utganger for to par høyttalere som du kan bruke samtidig. Når du spiller musikk vil det sende samme signalet til begge høyttalerpara som da vil spille likt. Soundblaster har et verktøy som heter Surroundmixer hvor du kan stille inn hva slags høyttalere du vil bruke (headphones, 2 høyttalere, 4 høyttalere, 5.1 surround).

 

Hvis du ikke skulle ha et surround-kort så slutter jeg meg til forslaga over.

Lenke til kommentar

Da trenger ikke du ovn om vinteren der oppe på loftet i det minste...

"Huffda.... litt kaldt her oppe nå....Jeg får skru opp volumet litt da..." :lol:

 

Hvordan overlever du der om sommeren da? Må du vannkjøle forsterkeren når sola steker som verst? :D Kanskje en god metode for å ikke sitte inne i finværet, men komme seg ut og få frisk luft.

 

Hva slags forsterker har du da? Er den god?

Lenke til kommentar
Da trenger ikke du ovn om vinteren der oppe på loftet i det minste...

"Huffda.... litt kaldt her oppe nå....Jeg får skru opp volumet litt da..." :lol:  

 

Hvordan overlever du der om sommeren da? Må du vannkjøle forsterkeren når sola steker som verst? :D Kanskje en god metode for å ikke sitte inne i finværet, men komme seg ut og få frisk luft.

 

Hva slags forsterker har du da? Er den god?

 

 

Tja... Man setter vinduet opp og prøver å få litt gjennomtrekk i huset. Vurderer å flytte PC'en ut på en veranda til sommer'n... Har en som har tak over... Kunne jo vært fint.

 

Det er en NAD T752. Jeg syns den er konge! Den spiller rent og pent, og gir MYE til høyttalerne mine...

http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...product=nadt752

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...