torry Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Er det en 'bryter' man kan kjøpe? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Joda, forsåvidt... http://www.behringer.com/02_products/prodi...=UB502&lang=eng Lenke til kommentar
torry Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Den kosta jo litt, den der... Noen som eventuelt har en annen løsning? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 muligens ikke hva du er ute etter, men hva med en minijack tvilling plug? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 de har det på elkjøp.. til 500 kr :o :o :o går det ikke ann å lage noe sånnt selv? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Biltema har en kjekk sak til 59,90: http://www.biltema.no/products/product.asp...0&iItemId=24245 . Skal kjøpe en slik neste gang jeg er innom Biltema. Begynner å bli lei av å krype under skrivebordet for å bytte mellom headset og stereoanlegg. Lenke til kommentar
torry Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Den var ikke dum! Prisen var hyggelig også! Takker! Lenke til kommentar
torry Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Da har jeg vært på Biltema! Funker kjempebra! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hvilket ltdkort har du? Hvis du har et surroundkort som f.eks. SB Live! så har dette utganger for to par høyttalere som du kan bruke samtidig. Når du spiller musikk vil det sende samme signalet til begge høyttalerpara som da vil spille likt. Soundblaster har et verktøy som heter Surroundmixer hvor du kan stille inn hva slags høyttalere du vil bruke (headphones, 2 høyttalere, 4 høyttalere, 5.1 surround). Hvis du ikke skulle ha et surround-kort så slutter jeg meg til forslaga over. Lenke til kommentar
torry Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Bruker integrert lydkort på nforce2-kort, ikke surround. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Okej, jeg ser på topic... Det står "stereoanlegg" der. Plugg headset'et i forsterkeren? Det ville jeg ha gjort. (Og det gjør jeg forsåvidt også!) Lenke til kommentar
torry Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 nja, da blir det mye ledninger frem og tilbake i stua og jeg må gjøre som Zeta Jones i Entrapment for å komme meg til kjøkkenet Media-Hub'en fra Biltema gjorde susen så jeg anser problemet som løst! Takker alle for gode tips! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Syns det er bare hjemmekoselig med ledninger og kabler overalt, jeg... :-? (Men min forsterker står ved PC-bordet. Ettersom jeg er 17, bor på loftet hos mamma og har en 7000kroners-forsterker.) Lenke til kommentar
mungo Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Da trenger ikke du ovn om vinteren der oppe på loftet i det minste... "Huffda.... litt kaldt her oppe nå....Jeg får skru opp volumet litt da..." Hvordan overlever du der om sommeren da? Må du vannkjøle forsterkeren når sola steker som verst? Kanskje en god metode for å ikke sitte inne i finværet, men komme seg ut og få frisk luft. Hva slags forsterker har du da? Er den god? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Biltema har en kjekk sak til 59,90: http://www.biltema.no/products/product.asp...0&iItemId=24245 . Skal kjøpe en slik neste gang jeg er innom Biltema. Begynner å bli lei av å krype under skrivebordet for å bytte mellom headset og stereoanlegg. Jeg har en slik, den fungerer ypperlig ! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Da trenger ikke du ovn om vinteren der oppe på loftet i det minste..."Huffda.... litt kaldt her oppe nå....Jeg får skru opp volumet litt da..." Hvordan overlever du der om sommeren da? Må du vannkjøle forsterkeren når sola steker som verst? Kanskje en god metode for å ikke sitte inne i finværet, men komme seg ut og få frisk luft. Hva slags forsterker har du da? Er den god? Tja... Man setter vinduet opp og prøver å få litt gjennomtrekk i huset. Vurderer å flytte PC'en ut på en veranda til sommer'n... Har en som har tak over... Kunne jo vært fint. Det er en NAD T752. Jeg syns den er konge! Den spiller rent og pent, og gir MYE til høyttalerne mine... http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...product=nadt752 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå