Gjest hjeeelp Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heeey Ble sammen med en jente for ett par uker siden nå, og nå har hun begynt og virke som hun ikke bryr seg lengre. Før sendte hun meldinger, med hjerter osv osv, mens nå sender hun aldri meldinger lengre, og svarer bare noen ganger på mine. Og måten hun skriver på, er liksom sånn "hehe, ok". Ikke noe hjerter, og sånt som hun skrev før. Og når vi avtalte og møtes, kom hun og en venninde og bare gikk rett forbi meg, uten og vente så jeg måtte ta dem igjen. Det virker rett og slett som om hun er lei meg, og ikke er glad i meg lengre. Har prøvd og spurt om noe er galt, og om hun er lei meg, men har fått til svar at ingenting er galt, og at hun IKKE er lei meg. Har vært slik den siste uken, og begynner rett og slett og bli litt lei for jeg blir usikker og forvirra.. Tips til hva jeg bør gjøre i en slik situasjon? Vi er begge 17 hvis det betyr noe.. Takk for svar Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dump her. Hun bryr seg tydlighvis ikke lenger og er lei av deg. Prøv å drit henne ut ^^ Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Drit i henne tilbake, så kan du se om hun kommer krypende tilbake. Ikke send meldinger, ikke spørr om du skal være med henne, om hun sender meldinger svar kort. Du kan uansett ikke tape noe på det. Lenke til kommentar
Gjest hjeeelp Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Godt råd, prøver på det Takk! Prometherion; Vil ikke dumpe henne. Ikke enda, hvertfall. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 dere har bare vært sammen i noen uker, hun er sikkert bare litt sjenert og sånn.. spill litt hard igjen mot henne så skal du se hun blomstrer opp Det er litt merkelig å gå fra ikke sjenert til sjenert, da. Hvis hun har kuttet ned så drastisk på oppmerksomheten hun gir til kjæresten sin, synes jeg faktisk han har rett til å kutte ned på oppmerksomheten han gir til henne. Det hadde vært noe annet om hun i utgangspunktet var tilbakeholden. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 IKKE gi henne et ultimatum som personen over sier. Det vil bare få deg til å bli the bad guy. Så her ville jeg kjørt hardt mot hardt. Hvis hun ikke gidder å ta kontakt, så gjør ikke du det heller. Nå har du tatt initiativet til kontakt så lenge, at det er hennes tur. Så len deg tilbake, og vent på at hun tar kontakt. Hvis hun virkelig bryr seg, så kommer hun til å ta kontakt igjen. Hvis hun bryr seg, kommer hun til å ta kontakt. Hvis hun ikke bryr seg, lar hun være, og da kan du like så godt slå opp med henne. Uansett skal du ikke gå rundt å være tøffelen hennes. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg minner om at kravet for å poste med gjestekonto er at man skal beskytte sensitiv informasjon. Flere poster har blitt fjernet, og jeg gjør oppmerksom på at IP-ban kan brukes som reaksjon på misbruk av gjesteposting. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Før eller siden får du bare innse at du aldri kommer til å forstå hvordan jenter tenker uansett. Men om du ønsker å gjøre et forsøk, så er kommunikasjon viktigere enn du tror.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå